  • 281. Data: 2011-06-20 21:21:53
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty

    Sam siebie przezywa? Znowu coś bredzisz.

  • 282. Data: 2011-06-20 21:25:01
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Sam siebie przezywa? Znowu coś bredzisz.
    Znowu masz chlopcze problem z logika.
    Ale ciesze sie, ze zdecydowales sie wrocic i pomoc koledze z piaskownicy.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 283. Data: 2011-06-20 21:29:31
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Kmiotków to sobie poszukaj wśród kumpli.
    Tu mnie masz, a moze cos o lusterkach w samochodzie, synku??

    > Nic takiego nie pisze, nie kłam. Znowu Ci się coś roi.
    Tak tak, synku.
    "Bo jest różnica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny."

    Znowu sie mijasz z prawda, chlopcze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 284. Data: 2011-06-20 21:38:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Kierowca samochodu jadącego po tej drodze 300km/h byłby jeszcze większym
    > debilem zważywszy na fakt, że auto waży z półtorej tony a nie 300kg

    Ciężko stwierdzić, co do stopnia debilizmu. Jedyne co mogę stwierdzić
    to fakt, że samochodem trudniej to osiągnąć, ponieważ jest to bardziej
    kosztowne, a jak już kogoś na to stać, to raczej rzadko pozwoli sobie
    na taki debilizm. Z motocyklem jest łatwiej - za 8 kPLN kupisz coś,
    co da radę to zrobić. Taka rzeczywistość. Skoro co któryś tam gamoń
    w golfie potrafi upalać gumy i udowadniać jako to jest super, to jest
    to bez problemu dostępne na 2 kółkach. Zresztą każdy, kto jeździł na
    motocyklu wie jak to wygląda. Na przestrzeni lat napisałem parę słów
    o dokonaniach moich "znajomych" w tej materii.

    > No cóż, to ja pozwoliłem sobie na ocenę "na ucho" i nie sądzę, abym się
    > wiele pomylił -

    Wiele się nie pomyliłeś. Zresztą mam to samo i czasem niestety
    z wykończeniem. Jak po nagłym ucichnięciu "wwwwwrrrrr" po kilku
    minutach słychać karetkę, to wiadomo co się stało. Najgorszy jest
    początek sezonu, ale to ja co roku.

    > Heh, gdybym kilka razy nie widział takich popisów na własne oczy, to bym
    > nie odpowiadał -

    Ja widuję w tygodniu ze 3 razy przynajmniej. Na Puławskiej, DC, godziny
    szczytu. Na początku sezonu - później się wybijają. Mechanizm znany od
    zarania dziejów.

  • 285. Data: 2011-06-20 21:45:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Jakby Ci to powiedziec?
    > Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak
    > zaproponowalem.

    Internet jest do dupy - siedząc w jakimś barze nigdy byście tak do
    siebie nie rozmawiali.

    Pozdrówki

    ps. ja się chetnie spotkam, może dasz mi się przejechać swoim zx, albo
    lepiej nie bo bym się pewnie nakrył zaraz na starcie :)

  • 286. Data: 2011-06-20 21:54:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Przemys?aw Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Internet jest do dupy - siedząc w jakimś barze nigdy byście tak do
    > siebie nie rozmawiali.

    To nie Internet, to ludzie. Siedzac w domu kibord worjorzy moga napisac
    komus najwieksze obelgi jakie tylko zapragna bo Internet im daje poczucie
    anonimowosci. A jak proponujesz komus spotkanie by sprawdzic jego
    domniemana teorie to dostajesz wlasnie tymi obelgami. Bylo by to do
    zrozumienia i przelkniecia jakby pisaly to dzieci w wieku szkoly
    podstawowej, ale do kurwy nedzy zeby takie rzeczy pisaly to stare chlopy
    majace dzieci?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 287. Data: 2011-06-20 22:23:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Znowu masz chlopcze problem z logika.

    To Ty masz raczej problem z gramatyką. Skończyłeś w ogóle jakąś szkołę?
    Bo widzę, że o języku polskim, matematyce i fizyce nie masz zielonego
    pojęcia.

  • 288. Data: 2011-06-20 22:50:39
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > To Ty masz raczej problem z gramatyką. Skończyłeś w ogóle jakąś szkołę?
    > Bo widzę, że o języku polskim, matematyce i fizyce nie masz zielonego
    > pojęcia.
    Za to ty sie znasz na wszystkim :)
    ALfa i omega, normalnie.

    Mamy do ciebie miszczu mowic?
    Bo na uszkodzeniach powypadkowych tez sie znasz jak malo kto :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 289. Data: 2011-06-20 23:00:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 21:07, Bartek Kacprzak pisze:
    > U?ytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    > Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
    > :)

    Jutro, zapraszam.
    Piaseczno ul. Niecała.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 290. Data: 2011-06-20 23:05:28
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > ul. Niecała.

    Znaczy cześć rozkopałeś, żeby wpadł do dziury? ;-)

    Pozdrówki.