  • 271. Data: 2011-06-20 20:45:04
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 20:39, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zieew.
    > A na test obrotow przyjdziesz??
    > Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)
    > Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.

    Czyli pękasz miękki fiutku.

  • 272. Data: 2011-06-20 20:47:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 20:40, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zieew.
    > Probuj dalej obszczymurku.
    > Najlepiej tak :
    > Hau hau :)

    Ręka, owieczki, pieski.. ogranij się i zapisz na wizytę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 273. Data: 2011-06-20 20:54:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > No widac ta mentalnosc Kalego :) Jak samochody zapieprzaja ta sa cacy,
    > a jak robi to motocyklista to z punktu jest debilem

    Kierowca samochodu jadącego po tej drodze 300km/h byłby jeszcze większym
    debilem zważywszy na fakt, że auto waży z półtorej tony a nie 300kg

    > A wszyscy zapieprzaja bp niejaki doq ma _ucho_ i slyszy doskonale jak
    > szybko jedzie motocykl.

    No cóż, to ja pozwoliłem sobie na ocenę "na ucho" i nie sądzę, abym się
    wiele pomylił - Bartek odpowiedz tak szczerze do ilu potrafisz się
    rozpędzić na odcinku 1 kilometra?

    > " Ja Panie wladzo wszystko widzialem, un tak szybko jechal ino
    > ziiiiiiiuuuuuu robil.
    > I na jednym kole jechal"
    > :D

    Heh, gdybym kilka razy nie widział takich popisów na własne oczy, to bym
    nie odpowiadał - jeden nawet wzbudził mój podziw bo jechał chyba z 500
    metrów na jednym kole (ale dość wolno tak z 60-70km/.h)

  • 274. Data: 2011-06-20 20:57:01
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Po co w to brniecie?

  • 275. Data: 2011-06-20 21:07:43
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czyli pękasz miękki fiutku.
    Przeciez ci powiedzialem, ze pokaze osobiscie, tylko powiedz kiedy.
    :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 276. Data: 2011-06-20 21:08:31
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Po co w to brniecie?
    Jakby Ci to powiedziec?
    Jestem ciekaw czy doq ma tyle odwagi zeby spotkac sie w 4 oczy jak
    zaproponowalem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 277. Data: 2011-06-20 21:13:25
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Kierowca samochodu jadącego po tej drodze 300km/h byłby jeszcze większym
    > debilem zważywszy na fakt, że auto waży z półtorej tony a nie 300kg
    Ale przeciez problemem jest tylko to, ze oni nie moga.
    A takich losi jadacych w okolicach 200 jest calkiem sporo.

    > No cóż, to ja pozwoliłem sobie na ocenę "na ucho" i nie sądzę, abym się
    > wiele pomylił - Bartek odpowiedz tak szczerze do ilu potrafisz się
    > rozpędzić na odcinku 1 kilometra?
    Jak powiec Ci, ze nie wiem, uwierzysz?
    Mnie bardziej odpowiada sprawnosc poruszania sie motocyklem w korkach miasta
    niz zapierdzielanie ile fabryka pozwala.
    Ale jesli mowimy czysto teoretycznie to moj zx ma 140 koni i rozpedza sie do
    setki w okolo 3 sek.
    Do 200 pewnie troche wiecej.

    > Heh, gdybym kilka razy nie widział takich popisów na własne oczy, to bym
    > nie odpowiadał - jeden nawet wzbudził mój podziw bo jechał chyba z 500
    > metrów na jednym kole (ale dość wolno tak z 60-70km/.h)
    Coz ja calkiem sporo jezdze i w tym roku kolesia na jednym kole widzialem
    _dwa razy_ od poczatku sezonu.
    Ale ja to jezdze dla siebie a nie po to zeby sie lansowac pod "kolumna".

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 278. Data: 2011-06-20 21:14:30
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Ręka, owieczki, pieski.. ogranij się i zapisz na wizytę.
    Ziieew

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 279. Data: 2011-06-20 21:17:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Rzeczowa dyskusja z tym kmiotkiem :)

    Kmiotków to sobie poszukaj wśród kumpli.

    > Jak pisze to:
    > motocyklisci gupi som i basta.
    > Betonu nie przekonasz

    Nic takiego nie pisze, nie kłam. Znowu Ci się coś roi.

  • 280. Data: 2011-06-20 21:19:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kakmar

    > Skoro sama policja w informacji jak to zamierza traktować motocyklistów
    > podaje że:
    > W 2010 roku motocykliści uczestniczyli w 2 392 wypadkach (w 2009 - 2576)
    > , w tym z ich winy zaistniało 990 wypadków (1151), zginęły w nich 152
    > osoby (194), a 1 051 osób doznało obrażeń ciała (1228).
    >
    > To coś mi się delikatnie nie zgadza, z twoimi 10x. Czy może w zeszłym
    > roku na drogach zginęło ~1500 osób, zamiast ponad 3x więcej, jak zwykle.

    Rozumiesz określenie "samochód osobowy"?