  • 261. Data: 2011-06-20 19:19:17
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Pozwolę sobie zacytować twoją wypowiedź sprzed dwóch godzin:
    >
    > "Niestety, ale nikt chyba nie zrobił statystyki ilość trupów na jeden
    > motokilometr vs. ilości trupów na jeden autokilometr. "

    Zdążyłem już dokonać niezwykle skomplikowanej operacji szacowania na
    podstawie dostępnych danych.

  • 262. Data: 2011-06-20 19:20:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Zieeeew... kilku krzykaczy pieni się na motocyklistów używając
    > zmyślonych liczb w miejsce argumentów. Oj dzieci, dzieci..

    Pacz w lusterka!!! Spujsz dwa razy!!!!!1jeden Motocykle som wszendzie!!!
    11jedenaście

  • 263. Data: 2011-06-20 20:26:05
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kacprzak głupi jest i basta.
    Zieeew.
    Probuj dalej.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 264. Data: 2011-06-20 20:27:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Gorzej jak wyjdzie że jestem ojcem twojego syna ,co?
    Eeee nieee.
    Za glupi jestes na to.
    Ale probuj dalej obszczymurku.
    To z lusterkami bylo niezle.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 265. Data: 2011-06-20 20:29:21
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > ja mam aktualne badania, ważne jeszcze 5lat - a ty?
    Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
    Ale szczerze wspolczuje.

    Probuj dalej, obszczymurku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 266. Data: 2011-06-20 20:30:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 20:27, Bartek Kacprzak pisze:

    > Eeee nieee.
    > Za glupi jestes na to.

    Lepiej zapytaj.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 267. Data: 2011-06-20 20:31:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 20:29, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zieew. Zolte papiery? nie dziekuje, mnie nie sa potrzebne.
    > Ale szczerze wspolczuje.
    > Probuj dalej, obszczymurku.

    Aktualną psychotechnikę kmiotku. Masz czy pękasz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 268. Data: 2011-06-20 20:37:18
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Jak już bardzo chcesz się w takich wątkach wypowiadać, to może byś
    > chociaż je przeczytał i do tego zrozumieniem? Nie od dzisiaj wiadomo,
    > że tutaj tak naprawdę mało kto jest wrogiem motocyklistów, czy innych
    > użytkowników dróg

    Oczywiscie, chocby post rozpoczynajacy jest pelen sympatii dla
    motocyklistow. :)

    >(choć kilku jest), niemniej w większości dochodzi do
    > niezbyt "sympatycznej" wymiany zdań z racji poziomu i kultury co
    > poniektórych bojowników z tej niby "drugiej strony". Wyfiltruj sobie
    > wypowiedzi choćby Bartka Kacprzaka, czy Andrzeja Ławy.

    Oraz niejakiego anaonimka DoQ z tego watku oraz drugiego anonimka to.

    >Do tego to nie
    > jest chwilowe, tylko regularne. Ludzie na to równie reagują - często
    > ironią, której sprawcy burdy nie rozumienią, a Ty tym bardziej, co
    > widać po tym co napisałeś.
    I widzisz w czym jest problem, oni sa cacy a motocykliscie sa be.
    Szczegolnie ci piszacy watki w stylu Darwina :)

    > Aaaaa, to chciałeś napisać. Szkoda, znowu nie trafiłeś.
    Oczywiscie, AM ma racje, nie jestesmy zawistni.

    > Widać, że nie bardzo wiesz w czym problem...
    No widac ta mentalnosc Kalego :) Jak samochody zapieprzaja ta sa cacy, a jak
    robi to motocyklista to z punktu jest debilem
    A wszyscy zapieprzaja bp niejaki doq ma _ucho_ i slyszy doskonale jak szybko
    jedzie motocykl.
    " Ja Panie wladzo wszystko widzialem, un tak szybko jechal ino
    ziiiiiiiuuuuuu robil.
    I na jednym kole jechal"
    :D

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 269. Data: 2011-06-20 20:39:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Aktualną psychotechnikę kmiotku. Masz czy pękasz?
    Zieew.
    A na test obrotow przyjdziesz??
    Ja ze soba wezme zaswiadczenie :)

    Tylko powiedz kiedy, obszczymurku.