  • 211. Data: 2011-06-20 13:40:28
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:32, AZ pisze:
    > To moze jakis komisyjny test? Ktos przejedzie na danych obrotach a Ty
    > powiesz ile to bylo, dla ulatwienia +/- 1000 :-)

    A dlaczego od razu nie do 887,021?
    I co ja z tego będe miał?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 212. Data: 2011-06-20 13:41:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:26, Bartek Kacprzak pisze:

    > Juz ci AZ napisal, w realu bez widzenia wartosci obrotow bedziesz
    > gowno wiedzial jaka jest ich wartosc.

    A ja ci napisałem żebyś poszedł w realu do seksuologa, zapisałeś się?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 213. Data: 2011-06-20 13:42:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:37, Bartek Kacprzak pisze:

    > No i widzisz skad sie biora te twoje zludne przypuszczenia.
    > Jak dorosniesz kup sobie jakis pojezdzij, potem moze pogadamy jak nie
    > wykruszysz sie do czerwca.

    Tak jest miszczó Emersonie!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 214. Data: 2011-06-20 13:44:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A dlaczego od razu nie do 887,021?
    > I co ja z tego będe miał?

    Ano dlatego ze stwierdziles, ze potrafisz sluchem wyczaic motocykl
    jadacy na kilkunastu tysiacach obrotow. Co bedziesz mial? Kolejne
    doswiadczenie zyciowe, ze nie da sie sluchem okreslic obrotow silnika,
    na dodatek bedacego w ruchu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 215. Data: 2011-06-20 13:45:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:31, Bartek Kacprzak pisze:
    > A jak moto ma maks obroty do 12000?
    > Albo do 8000?
    > A jak ma do 18000?
    > Tez odroznisz?

    A jak, a jak... a jak jutro spadnie deszcz albo będzie świecić słońce??
    Podano konkretny przykład i konkretny przedział 10krpm vs 15krpm -
    różnica jest wyraźna? Jest.
    Ile ty masz lat? 15?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 216. Data: 2011-06-20 13:47:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A jak, a jak... a jak jutro spadnie deszcz albo będzie świecić słońce??
    > Podano konkretny przykład i konkretny przedział 10krpm vs 15krpm -
    > różnica jest wyraźna? Jest.
    > Ile ty masz lat? 15?

    A Ty? Na filmiku to kazde dziecko powie ze jest roznica, pytanie
    brzmialo czy nie widzac obrotomierza stwierdzisz czy to jest 10 czy 15
    nie widzac wczesniej filmiku i nie wiedzac jak brzmi 10 a jak 15. Owszem
    ze stwierdzisz ze dzwiek 15 to wiecej niz 10. Ale nie rozroznisz czy
    przemykajacy motocykl ma na obrotomierzu 10 czy 15 tys obrotow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 217. Data: 2011-06-20 13:50:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:44, AZ pisze:

> [...]
    > jadacy na kilkunastu tysiacach obrotow. Co bedziesz mial? Kolejne
    > doswiadczenie zyciowe, ze nie da sie sluchem okreslic obrotow silnika,

    Przedział który zaproponowałeś na początku wynosił 10.000rpm -
    16.000rpm. Dostałeś konkretny przykład, rozumiem że niewygodny bo nagle
    zawęziłeś ten przedział do +-1000RPM i liczysz na cuda.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 218. Data: 2011-06-20 13:51:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:27, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ja cie tylko ostrzegam, taki ze mnie dobry czlowiek i nie chce zeby ci
    > sie krzywda stala.

    Ja też cię ostrzegam. Nie jeździj po torach.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 219. Data: 2011-06-20 13:51:10
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 20/06/2011 12:39, DoQ wrote:

    > Najpierw polecasz walenie konia do zdjęć, teraz fantazjujesz z owcami.
    > Idź lepiej do seksuologa (już ktoś ci tutaj sugerował). To nie jest
    > normalne że wszystko ci się kojarzy - serio.

    Przyznaj lepiej, skąd ta frustracja i nienawiść do motocyklistów. Mnie
    ani ziębią ani grzeją, niektórzy jeżdżą szybko tak samo, jak szybko
    jeżdżą 18-letni gówniarze w samochodach taty. Zabijają zdecydowanie
    mniej ludzi na drogach, niż kierowcy samochodów.

    Wracają w tym wątku frustracje pod tytułem "przeciska się gnojek w
    korku, a ja muszę stać", czy co? Tak zawistnego i złośliwego narodu jak
    polacy trzeba naprawdę ze świecą szukać, jakim trzeba być skurwysynem,
    żeby klaskać z radości bo ktoś mało się zabił?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 220. Data: 2011-06-20 13:54:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:51, kamil pisze:

> [...]
    > jeżdżą 18-letni gówniarze w samochodach taty. Zabijają zdecydowanie
    > mniej ludzi na drogach, niż kierowcy samochodów.

    Zapytaj tych co nienawidzą.

    Pozdrawiam
    Paweł