  • 171. Data: 2011-06-20 12:50:20
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > W niczym. Prócz tego, ?e problem pojawia sie "po" fakcie.
    > Wiekszo?ae ?ebków, kozakuj?cych samochodami czy hulajnogami ma na ustach
    > u?miech do ostatniej chwili bo przecie? co to nie on!!!!
    > Jego SuperSport Vectra 1.6 na szprycy nie w takie zakrety ju? wchodzi?a. I
    > banan jest.

    Trudno sie nie zgodzic.

    > Ten go?ae gdyby postawi? moto na kole w innym momencie, to mocno by sie
    > zdziwi? wracaj?c do poziomu i widz?c traktorek przed sob?.
    > Zak?adam, ?e jad?c na kole widzi mniej wiecej tyle, co kamerka, któr? ma
    > zainstalowan?.

    Widzisz, jak wiekszosc tutaj malo wiesz o realiach zwiazanych z jazda na
    motocyklu a wypowiadasz sie jakbys wiedzial. Kamerka to nie zyroskop i
    patrzy na wprost, czlowiek siedzi duzo wyzej niz kamera na poziomie
    zegarow, wiec do pewnego momentu (takiego jak na filmie) gosc widzi wszystko.

    PS. Nie jezdze na kole po publicznych drogach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 172. Data: 2011-06-20 12:51:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
    > Skąd, wcale nie słychać różnicy między 10kkm a 15kkm - jak pisałem
    > wyżej,tradycyjne rżniecie głupa.

    Tu widzisz licznik wiec ocena jest bardzo prosta, ciekawe jakby Ci
    puscic dzwiek 15 krpm i zapytac na ile Ci to slychac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 173. Data: 2011-06-20 12:51:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:33, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
    > dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach
    > ekscytujecie? :)

    Bo tak. I co z tego? Nie wolno?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 174. Data: 2011-06-20 12:52:06
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2011 12:29, Artur(m) pisze:

    > Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
    > abym do kogokolwiek tak się odezwał,

    Ja sobie nie wyobrażałem, jak można życzyć komuś wypadku i żałować, że
    "się nie udało" zobaczyć czyjejś śmierci.

    Cóż...

  • 175. Data: 2011-06-20 12:52:39
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "CeSaR"

    > Ten gość gdyby postawił moto na kole w innym momencie, to mocno by się
    > zdziwił wracając do poziomu i widząc traktorek przed sobą.
    > Zakładam, że jadąc na kole widzi mniej więcej tyle, co kamerka, którą
    > ma zainstalowaną.
    > Miałby fajną niespodziankę.

    To on jedzie na jednym kole? myślałem, że podczas przyśpieszania unosi
    się przód motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepności
    przedniego koła.

  • 176. Data: 2011-06-20 12:54:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Przemys?aw Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > To on jedzie na jednym kole? myślałem, że podczas przyśpieszania unosi
    > się przód motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepności
    > przedniego koła.

    Na poczatku filmu i przez chwile po akcji z traktorem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 177. Data: 2011-06-20 12:57:17
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:36, "Przemys aw Czaja" <p...@p...fm> wrote:>
    > By mo e uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwyk ych drogach
    > generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach je li
    > nie al mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobra sobie te 160
    > wydaje mi si na autobanie DU O bezpieczniejsze ni 120 na
    > jednopasm wce. Jad c motocyklem 300 na godzin nigdzie nie jest
    > bezpiecznie, ale ryzyko por wnuj c autoban i zwyk drog na autobanie
    > wydaje mi si du o mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jecha em
    > niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojad )
    W Polsce najszybciej jechalem 160 na autostradzie pod Poznaniem,
    najszybciej sporo ponad 200 na niemieckiej autostradzie.
    Nie pisze zeby sie chwalic, tylko po to zeby pokazac ze za bardzo sie
    nie roznimy. :)
    U nas nie da sie szybko jezdzic ani samochodem ani motocyklem. Dopoki
    ludzie nie naucza sie kultury na drodze to jazda bedzie przypominac
    wolna amerykanke. Spojrzyj na ta grupe to sie dzieje, :), wystarczy
    jeden post o _jednym_motocykliscie i zaraz dolacza sie chor
    potakiwaczy, ktorzy o jezdzie na dwoch kolach maja zadne pojecie.

    A na autostradzie akurat jazda z predkoscia wieksza o 50 w stosunku do
    innych jest rowniez mocno ryzykowna. Rzadko, ktory miszcz kierownicy
    spodziewa sie czegos co jezdzi szybciej od niego.

  • 178. Data: 2011-06-20 12:58:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:51, AZ pisze:
    > Tu widzisz licznik wiec ocena jest bardzo prosta, ciekawe jakby Ci
    > puscic dzwiek 15 krpm i zapytac na ile Ci to slychac.

    Zauważyłem, że adwersarze określający się mianem "motocykliści" wykazują
    pewną ignorancję w dyskusji. Tak jakby nikt poza nimi nie doznał
    zaszczytu obcowania z motocyklami, przez co każdemu można wciskać bajki
    i zarzucać niewiedzę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 179. Data: 2011-06-20 13:00:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > pewną ignorancję w dyskusji. Tak jakby nikt poza nimi nie doznał
    > zaszczytu obcowania z motocyklami, przez co każdemu można wciskać bajki

    Wstrzonsajace. Odpowiadajac na Twoje ironie - tak, mozna jechac slalomem
    miedzy samochodami 150, podobnie jak mozna na autostradzie czy krajowce
    jechac 300. Ale to wcale nie oznacza ze wszyscy tak jezdza. Kumasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 180. Data: 2011-06-20 13:02:11
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:41, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Skoro twierdzisz, że nie można na słuch ocenić silnika pracującego "na
    > odcięciu" to tradycyjnie, kolejny raz rżniesz już głupa na tej grupie.
    > Tak więc EOT.
    Masz takie pojecie o jezdzie na motocyklu, ze rzeczywiscie lepiej dla
    ciebie EOT.

    Uwazaj na pociagi, one nie maja odciecia.

    :>