  • 161. Data: 2011-06-20 12:41:09
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:31, Bartek Kacprzak pisze:

    > I ty okreslasz czy jedzie na odcieciu czy nie okreslasz na sluch?

    Skoro twierdzisz, że nie można na słuch ocenić silnika pracującego "na
    odcięciu" to tradycyjnie, kolejny raz rżniesz już głupa na tej grupie.
    Tak więc EOT.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 162. Data: 2011-06-20 12:41:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow. I twierdzisz, ze to sposob
    > jazdy determinuje ryzyko wypadku? ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

    Już Ci DoQ napisał, dlaczego bredzisz, nie chce mi się powtarzać.

  • 163. Data: 2011-06-20 12:44:34
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:32, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.
    :) ROTFL

    > Bo droga, na którą może wyjechać traktor z pola czy wyjść pijany zza
    > drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędkości. Ty zapewne to
    > zrozumiesz dopiero, gdy w coś na takiej drodze przypieprzysz.
    _wg tych zalozen_zadna sie nie nadaje_ ciekawi mnie skad w takim razie
    wziales te magiczne 200.
    No i to samo tyczy sie samochodow.
    Wszyscy przekraczajacy 150 km/h to debile bo przeciez zza krzaka cos
    moze wyskoczyc.

    > Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte
    > archiwizacji.
    To juz wiem, trollowanie masz opanowane do perfekcji.
    Tak samo jak szybka jazde czymkolwiek.
    Ale wiesz w realu to nie to samo co na playstation.

  • 164. Data: 2011-06-20 12:45:50
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "AZ"

    > Raczej sklanialbym sie ku 160-180 max.

    Nie pozostaje mi nic innego jak zdać się na Twoje doświadczenie.

    Pozdrawiam

  • 165. Data: 2011-06-20 12:46:29
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:36, kakmar <k...@g...com> wrote:
    [ciach}

    Wszyscy tak jezdza, na jednym kole!!
    DoQ tak mowi bo on slyszy!! No i jeszcze w gestym ruchu na 1 cm mijaja
    lusterka samochodow.

    To musi byc prawda bo tu na grupie tak mowia
    :P

  • 166. Data: 2011-06-20 12:46:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Skoro twierdzisz, że nie można na słuch ocenić silnika pracującego "na
    > odcięciu" to tradycyjnie, kolejny raz rżniesz już głupa na tej grupie.
    > Tak więc EOT.

    Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 167. Data: 2011-06-20 12:47:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:26, AZ pisze:

    > Musisz miec dobry sluch skoro potrafisz rozroznic 10 od np. 16 krpm.

    http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
    Skąd, wcale nie słychać różnicy między 10kkm a 15kkm - jak pisałem
    wyżej,tradycyjne rżniecie głupa.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 168. Data: 2011-06-20 12:48:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:46, AZ pisze:

    > Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?

    Już Ci to wyjasniłem niżej.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 169. Data: 2011-06-20 12:48:46
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2011 12:02, AZ pisze:

    > Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
    > moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

    Wiesz, bo on tak jak ruski radar: jak jedzie "pyr-pyr-pyr" to jest w
    porządku, a jak robi "bzzzzzzzz" to jedzie za szybko ;->

  • 170. Data: 2011-06-20 12:49:47
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No to wyhamowal spokojnie. W czym problem?

    W niczym. Prócz tego, że problem pojawia się "po" fakcie.
    Większość łebków, kozakujących samochodami czy hulajnogami ma na ustach
    uśmiech do ostatniej chwili bo przecież co to nie on!!!!
    Jego SuperSport Vectra 1.6 na szprycy nie w takie zakręty już wchodziła. I
    banan jest.
    Ten gość gdyby postawił moto na kole w innym momencie, to mocno by się
    zdziwił wracając do poziomu i widząc traktorek przed sobą.
    Zakładam, że jadąc na kole widzi mniej więcej tyle, co kamerka, którą ma
    zainstalowaną.
    Miałby fajną niespodziankę.