  • 151. Data: 2011-06-20 12:25:55
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:17, Bartek Kacprzak pisze:

    > Aaa to ty jestes jednym z tych miszczow okreslajacych predkosc na
    > sluch?

    Bo pewnie szlifierka kręcona do kilkunastu tys. obrotów na pierwszych
    trzech biegach osiągnie conajwyżej stówkę, co?

    > A teraz zrobie zzzziiiuuuuuuuuuuuuuuuu i powiedz jak szybko jechalem.

    Co to ma być? Koncert życzeń?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 152. Data: 2011-06-20 12:26:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Bo pewnie szlifierka kręcona do kilkunastu tys. obrotów na pierwszych
    > trzech biegach osiągnie conajwyżej stówkę, co?

    Musisz miec dobry sluch skoro potrafisz rozroznic 10 od np. 16 krpm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 153. Data: 2011-06-20 12:29:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:itn425$c9$3@inews.gazeta.pl...

    > Staram się rozmawiać językiem zrozumiałym dla rozmówcy - taki nawyk z
    > jednego z moich fachów (tłumacz).

    To pewnie nie trzeba Ci "tłumaczyć"
    że,
    "Nie pokonuj głupca jego argumentami, bo on je lepiej zna".

    Z drugiej strony nie wyobrażam sobie,
    abym do kogokolwiek tak się odezwał,

    ...a podążam jedynie - ku "intelektualizmowi".
    ;)

    Artur(m)

  • 154. Data: 2011-06-20 12:31:48
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:25, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Bo pewnie szlifierka kr cona do kilkunastu tys. obrot w na pierwszych
    > trzech biegach osi gnie conajwy ej st wk , co?
    I ty okreslasz czy jedzie na odcieciu czy nie okreslasz na sluch?
    I wartosc obrotow tez?
    Nie mam wiecej pytan.

    > Co to ma by ? Koncert ycze ?
    Nie, odglos silnika na odcieciu.

  • 155. Data: 2011-06-20 12:32:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia. Dotarlo do tego
    > twojego pustego lba?
    > _jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
    > napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

    Już Ci napisałem kilka razy, że tego nie napiszę. Więc skończ nudzić.

    > Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

    Bo droga, na którą może wyjechać traktor z pola czy wyjść pijany zza
    drzewa nie nadaje się do rozwijania dużych prędkości. Ty zapewne to
    zrozumiesz dopiero, gdy w coś na takiej drodze przypieprzysz.

    > To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
    > archiwizowanie swoich postow przez google. Widac wstydzisz sie
    > idiotyzmow jakie wypisujesz.

    Po prostu nie uważam, żeby moje dyskusje z trollami były warte
    archiwizacji.

  • 156. Data: 2011-06-20 12:33:46
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:22, "Przemys aw Czaja" <p...@p...fm> wrote:

    > Du o za du o, tylko co chcia e mi przekaza ?
    Ze debile zdazaja sie i tu i tu. A ja wciaz nie za bardzo rozumiem,
    dlaczego na tej grupie tak bardzo sie tymi na motocyklach
    ekscytujecie? :)
    A juz zyczyc komus smierci to tylko skrajni debile moga.

  • 157. Data: 2011-06-20 12:33:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > A napisalem, ze dotyczy motocykla?
    > Podany przyklad dotyczy osiagnietej predkosci.

    Przeczytaj sobie te kilka postów poczynając od
    4dfdc2d8$0$2438$6...@n...neostrada.pl, może sam zrozumiesz, dlaczego
    bredzisz, bo ja nie mam już siły Ci tego tłumaczyć.

  • 158. Data: 2011-06-20 12:36:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.06.2011 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko życie
    > motocyklisty. To, ile trupów taki może pociągnąć za sobą przecinając
    > osobówkę się nie liczy.

    Fajny flame, ale weź no podaj ile tych trupów z innych uczestników ruchu
    robią motocykliści, rocznie na przykład. Jak to się ma do reszty?
    Skoro motocykliści z reguły jeżdżą tak niebezpiecznie, to pewnie będą to
    wstrząsające dane.
    Chcesz koniecznie za każdym razem pokazać jakie to potworne zagrożenie
    powodują motocykle na drodze. Ciekawi mnie dlaczego, zrobił ci jakąś
    krzywdę który?
    Nie, nie chce mi się dyskutować o kolesiu, który pokazał jaki jest
    sprytny rozpędzając się do ~300 na marnej drodze.
    Niewiele motocykli to umożliwia i trzeba mieć twardą dupę żeby tyle
    pojechać dłużej niż chwilę. Nawet w bardzo sprzyjających warunkach.
    Sądzę że to wyjątek i nijak się ma do tego co codziennie widzę na
    drodze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 159. Data: 2011-06-20 12:36:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia.
    > Dotarlo do tego twojego pustego lba?
    > _jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
    > napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

    Być może uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwykłych drogach
    generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach jeśli
    nie żal mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobraź sobie te 160
    wydaje mi się na autobanie DUŻO bezpieczniejsze niż 120 na
    jednopasmówce. Jadąc motocyklem 300 na godzinę nigdzie nie jest
    bezpiecznie, ale ryzyko porównując autobanę i zwykłą drogę na autobanie
    wydaje mi się dużo mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jechałem
    niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojadę)

    Pozdrawiam

  • 160. Data: 2011-06-20 12:39:19
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > A juz zyczyc komus smierci to tylko skrajni debile moga.

    W tej kwestii mamy identyczne zdanie.