  • 141. Data: 2011-06-20 12:17:33
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Oni mają tylko głośne wydechy i wrażenie prędkości jest złudne !!!!!!
    Aaa to ty jestes jednym z tych miszczow okreslajacych predkosc na
    sluch?
    Ok bede bral na ciebie poprawke.

    A teraz zrobie zzzziiiuuuuuuuuuuuuuuuu i powiedz jak szybko jechalem.

  • 142. Data: 2011-06-20 12:17:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Nic? To ty lansujesz teze ze sa miejsca do tego odpowiednie. :) Pewnie
    > jest tu sporo osob, ktore tez chcialyby sie przejechac bezpiecznie po
    > drodze z predkoscia >200 km/h

    Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI
    OSOBIŚCIE NIE PRZESZKADZA, jeśli motocyklista pojedzie 200 km/h tam,
    gdzie będzie to bezpieczne.

    > I zeby nie bylo to ta droga sie do tego nadawala bardzo dobrze, teren
    > niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc. Gdyby
    > doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale to juz
    > bylo jego ryzyko.

    Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.

    > Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

    Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.

  • 143. Data: 2011-06-20 12:18:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > ROTFL - wiedziałem że padnie ten argument.
    > Jak myślisz, po co odkręcają na wylotówce? Po to żeby pohałasować czy po
    > to żeby sobie po...lać?

    Logiczne zeby pozapierdalac, ale jak slysze ze dochodza na 5-6 biegu do
    odciecia w duzym ruchu to dopiero ROTFL.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 145. Data: 2011-06-20 12:18:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:15, Bartek Kacprzak pisze:

    > Jadac 30 na godzine tez? Zajebiscie ryzykowna jazda!!
    > Skutkiem czego bylo wymuszenie pierwszenstwa przejazdu przez losia,
    > ktory jadac prosto przez skrzyzowanie, _patrzyl w prawa strone_.

    I niby szansa na wykonanie manewru z twojej strony będzie taka sama jak
    przy 200-300km/h? O skutkach nie wspominając.

    > Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
    > kola to i tak to zrobi.

    O masz...Niektórym powinni robić obowiązkowo jakąś psychotechnikę przed
    wydaniem PJ...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 144. Data: 2011-06-20 12:18:48
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    > Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
    > moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

    Nie liczę a szacuję, nie znam się na nowoczesnych ścigaczach a jedyne
    na czym jeździłem to MZ 250 i wtedy dla mnie to był demon przyśpieszenia
    więc motocykle o pojemnościach 600, lub jak Twój 1200 muszą mieć te
    przyśpieszenia wręcz niewyobrażalne, co oczywiście musi się przekładać
    na prędkość

    > Zobacz sobie na predkosci osiagane na kolejnych biegach:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wYLf_-Gvy4c

    230 na 4 - nieźle :)

    > To jest sport-turystyk, sportowe na pierwszym biegu osiagaja 150-160,
    > reszta odpowiednio wiecej wiec widac ze lataja 300 kolo Ciebie.

    300 to pewnie nie, ale ze 200 to chyba tak, w każdym razie takie mam
    wyobrażenie, być może błędne

    Pozdrawiam

  • 146. Data: 2011-06-20 12:19:16
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

  • 147. Data: 2011-06-20 12:22:05
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Mieszkam przy dosc ruchliwej drodze, wieczorami urzadzaja sobie zawody
    > posiadacze tuningowanych bmw i golfow, zdaza sie, rowniez subaru,
    > mitsu, wszystko co ma wiecej niz pewnie 150 koni musi w tym miejscu
    > wcisnac gaz do oporu.
    > I Jak myslisz, ile te samochody maja na koncu prostej?

    Dużo za dużo, tylko co chciałeś mi przekazać?

  • 148. Data: 2011-06-20 12:23:06
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:17, to <t...@a...xyz> wrote:
    > Nie analfabeto, ja nie lansuje takiej tezy, a jedynie stwierdziłem, że MI
    > OSOBIŚCIE NIE PRZESZKADZA, jeśli motocyklista pojedzie 200 km/h tam,
    > gdzie będzie to bezpieczne.
    To napisz baranie jaka droga jest do tego odpowiednia.
    Dotarlo do tego twojego pustego lba?
    _jaka droga_ jest do tego bezpieczna? Bo skoro ci nie przeszkadza to
    napisz gdzie nie bedzie przeszkadzalo, tlumoku.

    > Nie, nie nadawała się nawet do 200, nie mówiąc o 300.
    Bo? Widac twoje pojecie o szybkiej jezdzie i gdzie tak mozna jechac.

    > Przestań wreszcie przypisywać mi swój bełkot.
    To przestan belkotac, btw ciekawe jest to, ze nie pozwalasz na
    archiwizowanie swoich postow przez google.
    Widac wstydzisz sie idiotyzmow jakie wypisujesz.

  • 149. Data: 2011-06-20 12:24:29
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Motocykl hamuje? Uderzenie jest prostopadle czy po "skosie", ile wazy
    kierownik i czy jedzie z pasazerem?
    W chwili uderzenia motocyklista wpada do srodka?
    Gdyby babcia miala wasy...
    Jest tyle mozliwosci i wariantow, ze mozemy sobie w nieskonczonosc
    dyskutowac.
    Przyjmujemy zasade uderzenia w bok bez hamowania.

    Konfabulujesz. Róznica prędkości to:
    - przypadek 1: 200km/h
    - przypadek 2: 300km/h

    Reszta parametrów w obu przypadkach taka sama. Po co piętrzyć trudności?

  • 150. Data: 2011-06-20 12:25:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

> [...]
    > więc motocykle o pojemnościach 600, lub jak Twój 1200 muszą mieć te
    > przyśpieszenia wręcz niewyobrażalne, co oczywiście musi się przekładać

    No wlasnie, wiec ocenianie na sluch czy liczenie biegow jest zludne. Dla
    porownania z poprzedniego:

    http://www.youtube.com/watch?v=mM1lGDfucHY

    Tam miales 230 na 4 a tu masz juz prawie 280. Wiec jak widzisz roznica
    jest kolosalna.

    > 300 to pewnie nie, ale ze 200 to chyba tak, w każdym razie takie mam
    > wyobrażenie, być może błędne

    Raczej sklanialbym sie ku 160-180 max.

    --
    Artur