  • 131. Data: 2011-06-20 11:54:57
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 08:42, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
    > I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
    > ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

    Tzn, sugerujesz że ryzyko wymuszenia pierwszeństwa (jak i jego skutki)
    niezależne są od prędkości?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 132. Data: 2011-06-20 11:56:47
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 11:38, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Nie byłbym taki pewien.
    >
    > Wyobraź sobie taki dość częsty scenariusz:
    > Moto popyla po prostej, i na jego pas wjeżdża samochód (np. zmienia
    > pas).
    > Moto wbija się w tył samochodu.
    > Samochód jedzie 100 km/h, moto 200 - różnica prędkości to tylko 100
    > km/h, przy stosunkowo małej masie motocykla - pewnie mu zdefasonuje
    > tył, dojedzie może do końca bagażnika.
    > Jak moto popyla "czysta" - różnica już 200 km/h - niewykluczone że
    > zatrzyma się na desce.
    Motocykl hamuje? Uderzenie jest prostopadle czy po "skosie", ile wazy
    kierownik i czy jedzie z pasazerem?
    W chwili uderzenia motocyklista wpada do srodka?
    Gdyby babcia miala wasy...
    Jest tyle mozliwosci i wariantow, ze mozemy sobie w nieskonczonosc
    dyskutowac.
    Przyjmujemy zasade uderzenia w bok bez hamowania.

  • 133. Data: 2011-06-20 11:57:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, WS <L...@c...pl> wrote:
> [...]
    ord-predkosci-309kmh

    > ale to bedzie "300 licznikowe" ;) do prawdziwych 300 to jeszcze
    > przepasc jest...

    Oczywiscie, bo tak naprawde to jest 150... Jak to jest ze ma sie do
    powiedzenia najwiecej w temacie w ktorym sie posiada szczatkowa wiedze
    typu znajomy wujka kolegi taty powiedzial ze .... Rozjazd mozesz miec
    rzedu 10-20 km/h a tego przepascia nazwac raczej nie mozna.

    Sprawdzane na GPS-ie - przy mniejszych predkosciach jest to przeklamanie
    rzedu 5-8km/h, przy 280 jest to raptem 10-12 km/h.

    PS. Co sie dziwic ze dziadek w traktorze nie ogarnia pocisku jak nawet
    niemiecka policja nie dala rady
    http://www.youtube.com/watch?v=o_ofgD19-d8 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 134. Data: 2011-06-20 11:57:14
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ"

    > A tak na marginesie, motocykliści nie jeżdzą 150km/h pomiędzy
    > samochodami w normalnym ruchu, to brednie wyssane z palca!!

    Mam działkę przy trasie wylotowej z miasta - prosty odcinek drogi
    przechodzący po ok 1km w 2 pasmówkę, ruch spory, jak myslisz ile może
    mieć motocykl na końcu tego kilometrowego odcinka jeśli słyszę, że pod
    koniec wrzucił 5 czy 6 bieg a na wszystkich pozostałych "szedł" do
    odcięcia?
    I tak kilka razy dziennie, czasem nawet w grupach.

    ps.
    Jeśli Twoja wypowiedź to była ironia, to uznaj, że mojego postu nie ma
    :)

  • 135. Data: 2011-06-20 12:02:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

> [...]
    > odcięcia?
    > I tak kilka razy dziennie, czasem nawet w grupach.

    Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
    moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

    Zobacz sobie na predkosci osiagane na kolejnych biegach:
    http://www.youtube.com/watch?v=wYLf_-Gvy4c

    To jest sport-turystyk, sportowe na pierwszym biegu osiagaja 150-160,
    reszta odpowiednio wiecej wiec widac ze lataja 300 kolo Ciebie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 136. Data: 2011-06-20 12:03:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > mieć motocykl na końcu tego kilometrowego odcinka jeśli słyszę, że pod
    > koniec wrzucił 5 czy 6 bieg a na wszystkich pozostałych "szedł" do
    > odcięcia?

    To ze ma głośny wydech wcale nie znaczy że jedzie 200!! Równie dobrze
    może to być 80!!

    > ps.
    > Jeśli Twoja wypowiedź to była ironia, to uznaj, że mojego postu nie ma :)

    Jak najbardziej ironia :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 137. Data: 2011-06-20 12:09:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:02, AZ pisze:

    > Cudowne i na podstawie tego liczysz predkosc? Dla Ciebie odciecie to
    > moze byc 14 krpm na jakiejs 600 ktore normalnie kreca sie do 18 krpm.

    ROTFL - wiedziałem że padnie ten argument.
    Jak myślisz, po co odkręcają na wylotówce? Po to żeby pohałasować czy po
    to żeby sobie po...lać?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 138. Data: 2011-06-20 12:11:20
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 11:57, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > ps.
    > Jeśli Twoja wypowiedź to była ironia, to uznaj, że mojego postu nie ma

    Mieszkam przy dosc ruchliwej drodze, wieczorami urzadzaja sobie zawody
    posiadacze tuningowanych bmw i golfow, zdaza sie, rowniez subaru,
    mitsu, wszystko co ma wiecej niz pewnie 150 koni musi w tym miejscu
    wcisnac gaz do oporu.
    I Jak myslisz, ile te samochody maja na koncu prostej?

  • 139. Data: 2011-06-20 12:14:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 12:11, Bartek Kacprzak pisze:

> [...]
    > wcisnac gaz do oporu.
    > I Jak myslisz, ile te samochody maja na koncu prostej?

    Oni mają tylko głośne wydechy i wrażenie prędkości jest złudne !!!!!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 140. Data: 2011-06-20 12:15:14
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 11:54, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tzn, sugerujesz że ryzyko wymuszenia pierwszeństwa (jak i jego skutki)
    > niezależne są od prędkości?
    Jadac 30 na godzine tez? Zajebiscie ryzykowna jazda!!
    Skutkiem czego bylo wymuszenie pierwszenstwa przejazdu przez losia,
    ktory jadac prosto przez skrzyzowanie, _patrzyl w prawa strone_.

    Mozesz jechac, 5, 50 , 100, 150, 200 i jak ktos ma wyjechac ci pod
    kola to i tak to zrobi.
    Jak to sie skonczy zalezne jest od predkosci.