  • 121. Data: 2011-06-20 11:30:51
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2011 11:25, Bartek Kacprzak pisze:

    > Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
    > wypadku nie?
    > TO sie nazywa wybiorczosc :)

    Widać przemusiowi też żal, że trupa nie zobaczył...

    Ale czego się można innego spodziewać po zombie ;->

  • 122. Data: 2011-06-20 11:31:49
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2011 11:25, Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    > w wiadomości news:itn1i7$mpo$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie dajesz po sobie znać, że jesteś intelekualistą.
    > Dlaczego?

    Staram się rozmawiać językiem zrozumiałym dla rozmówcy - taki nawyk z
    jednego z moich fachów (tłumacz).

  • 123. Data: 2011-06-20 11:38:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > Jakie >> auto projektowane jest zeby wytrzymac takie uderzenie?

    > Tak samo jak będzie różnica, czy dostaniesz kulę w łeb z Baby
    > Eagle czy z Desert Eagle - energią kinetyczną i kalibrem trochę
    > się różnią.

    Głowa nie jest osłonięta - bardziej prawidłowym porównaniem jest
    jednak trafienie w kamizelkę.
    Z Desert Eagle przejdzie i zrobi sieczkę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 124. Data: 2011-06-20 11:38:18
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ok ale mowa byla o uderzeniu z tak predkoscia, nie o hamowaniu i
    > dzwonie. W chwili uderzenia nie ma roznicy dla predkosci powyzej 150
    > km/h i tylko do tego sie odnioslem.

    Nie byłbym taki pewien.

    Wyobraź sobie taki dość częsty scenariusz:
    Moto popyla po prostej, i na jego pas wjeżdża samochód (np. zmienia
    pas).
    Moto wbija się w tył samochodu.
    Samochód jedzie 100 km/h, moto 200 - różnica prędkości to tylko 100
    km/h, przy stosunkowo małej masie motocykla - pewnie mu zdefasonuje
    tył, dojedzie może do końca bagażnika.
    Jak moto popyla "czysta" - różnica już 200 km/h - niewykluczone że
    zatrzyma się na desce.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 125. Data: 2011-06-20 11:39:39
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 20-06-2011 00:27, to pisze:

    > Możesz rozwinąć?

    Jak to moja świętej pamięci babcia mawiała: "Najwięcej o podojach
    miłosnych mają do powiedzenia prawiczki..."

    I to niezależnie czy masz fiata uno, czy Bugatti Veyrona...

  • 126. Data: 2011-06-20 11:40:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
    >
    > Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

    Mozna? Po prostu jemu (i pewnie jeszcze komus) sie udalo.
    Wystarczyl jeden manewr któregokolwiek z kierowców i gosc by na jutubie nie
    zaistnial...

  • 127. Data: 2011-06-20 11:48:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 11:40, CeSaR pisze:

    > Mozna? Po prostu jemu (i pewnie jeszcze komus) sie udalo.
    > Wystarczyl jeden manewr kt?regokolwiek z kierowc?w i gosc by na jutubie nie
    > zaistnial...

    Jak im się uda rozpędzić do 2xx km/h to wg. nich znaczy że MOŻNA - a jak
    już się rozpędzą to wtedy ratuj się kto może, patrz w lusterka bo
    motocykle som fszendzie.
    A tak na marginesie, motocykliści nie jeżdzą 150km/h pomiędzy
    samochodami w normalnym ruchu, to brednie wyssane z palca!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 128. Data: 2011-06-20 11:49:44
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak"

    > Jego plonkujesz a kolesia, ktory ewidentnie ma zal, ze nie bylo
    > wypadku nie?
    > TO sie nazywa wybiorczosc :)

    Dla mnie Bartku ten film jest przestrogą i wskazówką jak _nie_ należy
    jeździć w takich warunkach, komentarz "K" jest oczywiście nie na
    miejscu, co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości.

    Pozdrawiam.

  • 129. Data: 2011-06-20 11:50:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.06.2011 11:38, Massai pisze:

    > Głowa nie jest osłonięta - bardziej prawidłowym porównaniem jest
    > jednak trafienie w kamizelkę.
    > Z Desert Eagle przejdzie i zrobi sieczkę.

    On ma duże i dość miękkie kule...

    Jeśli już chcesz przebijać kamizelki, to raczej weź małokalibrowy
    Five-sevenN

  • 130. Data: 2011-06-20 11:51:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 00:46, Bartek Kacprzak pisze:

    > Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem.
    > A pozniej dyskusja konczy sie na ta sama nute
    > : bo motory to gupie som. We fakcie pisali.
    > :)
    > Zalosni jestescie.
    > pokaz watek z ostatnich dwoch miesiecy o puszkach w tym samym tonie.

    Żałosna to jest twoja mentalność 15latka. Niedługo znowu ktoś wrzuci
    link do wypadku gdzie motocyklista wbił się w cokolwiek, a ty będziesz
    piał o złych kierowcach, lusterkach i o tym że motocykle nie jeżdżą
    200km/h.

    Pozdrawiam
    Paweł