  • 101. Data: 2011-06-20 01:52:12
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Roznica pomiedzy 200 a 300 w przypadku motocykla i jego kierowcy jest
    > pomijalna.
    > Dziwne ze tego nie rozumiesz :)

    Obchodzi mnie ten, w którego trafi.

  • 102. Data: 2011-06-20 08:42:31
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:33, to <t...@a...xyz> wrote:

    > A co za różnica?
    Ano chlopie taka, ze jesli robiles to na drodze publicznej, to rowniez
    masz kisiel zamiast mozgu i kwalifikujesz sie jako debil.

    > Nie dziwię się, że się męczysz, kiedy zwracam uwagę na to, co Ty
    > próbujesz pominąć, żeby udowodnić swoje głupie tezy. Otóż ryzyko wypadku
    > jest głównym czynnikiem pozwalającym ocenić, czy dany sposób jazdy jest
    > bezpieczny, czy nie. A co do skutków, to te zależą wprost od energii
    > kinetycznej pojazdów.
    Ktora zalezy od masy i _predkosci_ pojazdow.
    I twierdzisz, ze to sposob jazdy determinuje ryzyko wypadku?
    ROTFL a wymuszenie pierwszenstwa tez?

    Pisz dalej robi sie naprawde smiesznie.

  • 103. Data: 2011-06-20 08:47:23
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:35, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Nie powiem, bo nic to nie wniesie do dyskusji. Po za tym nie ma na to
    > pytanie prostej odpowiedzi, bo zależy to nie tylko od miejsca, ale także
    > od pory, pojazdu i kierowcy. Dla większości pojazdów i kierowców nie ma w
    > ogóle takich miejsc.
    Nic? To ty lansujesz teze ze sa miejsca do tego odpowiednie. :)
    Pewnie jest tu sporo osob, ktore tez chcialyby sie przejechac
    bezpiecznie po drodze z predkoscia >200 km/h

    I zeby nie bylo to ta droga sie do tego nadawala bardzo dobrze, teren
    niezabudowany, niewielki ruch, prosta droga, niezla widocznosc.
    Gdyby doszlo do wypadku pewnie wine przypisano by do motocylkisty ale
    to juz bylo jego ryzyko.
    Zgodnie oczywiscie z twoja teoria.

  • 104. Data: 2011-06-20 08:49:22
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:37, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Bo wcześniej tu przyłaziliście, żeby udowadniać, że motorek nie jedzie
    > 300, 200, ani nawet 150. A już na pewno nie w mieście. No może 100, może
    > 120, czyli w sumie tak jak auta.
    I swoja teze opierasz na filmiku z jednym gosciem?
    Chlopie i kto tu uogolnia? :)
    BTW sa tez filmiki z podobna jazda w samochodzie po miescie.

  • 105. Data: 2011-06-20 08:51:27
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:38, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Być może są pomijalne, ale tylko dla nieuka.
    Ha ha ha.

    Dawaj dalej chlopczyku.
    Czy to bedzie 230 km/hczy 260 km/h, czy bedzie 3,6 MJ czy 3,8 MJ w
    chwili zderzenia to rzeczywiscie robi roznice.
    Pograzaj sie dalej.

  • 106. Data: 2011-06-20 08:53:29
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:41, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Jak jedzie 200 km/h to nie uderzy z prędkością 200 km/h, tylko sporo
    > mniej, poza tym zalezy gdzie uderzy.
    czyli wprowadzamy dalsze warunki? Ok.
    poniewaz wymuszenie pierwszenstwa bylo w bezposredniej bliskosci,
    motocyklista zdolal wyhamowac do 198 km/h
    Podaj model auta, ktore wytrzyma takie uderzenie.
    Zakladamy dalej, ze do wypadku dochodzi w miejscu, w ktorym wg ciebie
    mozna zapieprzac 200 m/h.

  • 107. Data: 2011-06-20 08:54:30
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:44, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > http://www.kciuk.pl/300-kmh-na-A4-z-jedna-reka-na-ki
    erownicy-a41864

    > Tu masz motocyklistę? Nawet nie ogarniasz tego co sam wklejasz.
    A napisalem, ze dotyczy motocykla?
    Podany przyklad dotyczy osiagnietej predkosci.
    Ale ja nie odpowiadam w twoje braki w logicznym mysleniu.

  • 108. Data: 2011-06-20 08:54:55
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 01:46, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Obchodzi mi ten, w którego trafi.
    Piles?

  • 109. Data: 2011-06-20 09:25:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 20 Cze, 01:37, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Bo wcześniej tu przyłaziliście, żeby udowadniać, że motorek nie jedzie
    > 300,

    Widziales gdzies motocykl jadacy 300? Tyle to chyba zaden seryjny moto
    nie osiaga ;)
    Jak przekroczyc motocyklem 300 mozesz przeczytac tu:
    http://www.szajba.eu.org/osiagniecia/szajbniety-reko
    rd-predkosci-309kmh

    200, ani nawet 150. A już na pewno nie w mieście. No może 100, może
    > 120, czyli w sumie tak jak auta.

    Wiekszosc motocyklistow ktorych znam jezdzi z predkosciami podobnymi
    jak samochody... moze 20-30km/h wiecej... Szybciej przy wiekszym
    natezeniu ruchu to rosyjska ruletka :(

    WS

  • 110. Data: 2011-06-20 10:14:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, WS <L...@c...pl> wrote:

> [...]
    > nie osiaga ;)
    > Jak przekroczyc motocyklem 300 mozesz przeczytac tu:

    Seryjnie zaden, bo sie wielka czworka dogadala i jest max 299 km/h.
    Wystarczy maly modul i wychodzi lekko ponad 300. A motocykli ktore dadza
    rade jest sporo, wystarczy >160 KM czyli rozne GSX-R 1000 (na filmiku),
    Hayabusy, ZZR 1100/1200/1400.

    --
    Artur
    ZZR 1200