  • 1. Data: 2011-06-18 10:17:56
    Temat: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

  • 2. Data: 2011-06-18 10:21:03
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    > sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

    dobre

  • 3. Data: 2011-06-18 11:30:33
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    > sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

    Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

    --
    kamil d

  • 4. Data: 2011-06-18 12:21:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Jun 2011 10:17:56 +0200 osobnik zwany K wystukał:

    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm sam nie wiem czemu,
    > byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

    chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-06-18 12:41:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

    Jeszcze napisz, że nie wiemy czy jechał czysta, bo nie mamy
    homologowanego przyrządu pomiarowego.

  • 6. Data: 2011-06-18 14:13:50
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin masti

    > Jeszcze napisz, że nie wiemy czy jechał czysta, bo nie mamy
    > homologowanego przyrządu pomiarowego.
    270 bo mu licznik zawyza.
    A teraz najciekawsze:
    "Jak dla mnie moze jechac i 200, byle to robil bezpiecznie."
    Wiesz kto to powiedzial??

    Jesli tak to powiedz co motocyklista zrobil zle.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 7. Data: 2011-06-18 14:17:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

> [...]
    > to powiedzial??
    >
    > Jesli tak to powiedz co motocyklista zrobil zle.

    Nie zrobił tego bezpiecznie, bo taka droga się do tego nie nadaje. Poza
    tym pomiędzy 200 a 300 jest kolosalna różnica -- ponad dwukrotnie większa
    energia kinetyczna, nie wspominając o innych drobiazgach.

  • 8. Data: 2011-06-18 14:23:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Saturday, June 18, 2011, 12:21:42 PM, you wrote:

    > chciałeś zaistnieć tylko nie wyszło?

    A Tobie co się nie podoba?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-06-18 15:38:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil d wrote:

    > Traktorzysta morderca motocyklistów! Nie popaczał w lusterka! ;)

    No wymusił, jak cholera ;-)

    BTW, ostatnio znajomego pytałem, ma jakieś suzuki bodajże -
    najszybciej jechał 150, bo "łeb urywa" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2011-06-18 15:53:34
    Od: "Mirek P." <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-18 10:17, K pisze:
    > http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378.htm
    > sam nie wiem czemu, byl tak bliko a jednak pozalowal nagrody.

    było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co