  • 11. Data: 2011-06-18 15:58:14
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:4dfc9741$0$2450$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie zrobił tego bezpiecznie, bo taka droga się do tego nie nadaje.
    Zadna droga _publiczna_ sie do tego nie nadaje.
    A skoro Ty twierdzisz inaczej, powiedz, gdzie mozna jezdzic w ten sposob
    bezpiecznie.

    > Poza
    > tym pomiędzy 200 a 300 jest kolosalna różnica -- ponad dwukrotnie większa
    > energia kinetyczna,
    No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

    >nie wspominając o innych drobiazgach.
    Jakich?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 12. Data: 2011-06-18 15:59:24
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek P." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co
    Dziewczyne ci jakis mortocyklista odbil :)
    Z takim slownictwem sie nie dziwie.

    Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 13. Data: 2011-06-18 16:37:33
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartek Kacprzak <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > 270 bo mu licznik zawyza.
    > A teraz najciekawsze:
    > "Jak dla mnie moze jechac i 200, byle to robil bezpiecznie."
    > Wiesz kto to powiedzial??
    >
    > Jesli tak to powiedz co motocyklista zrobil zle.

    Filmu, bo to chyba film, nie widziałem. Nie chce się otworzyć. Z dyskusji
    wynika że ktoś jechał bardzo szybko. Czy on na specjalnie przygotowanym torze
    to robił?

  • 14. Data: 2011-06-18 16:42:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Filmu, bo to chyba film, nie widziałem. Nie chce się otworzyć. Z
    > dyskusji wynika że ktoś jechał bardzo szybko. Czy on na specjalnie
    > przygotowanym torze to robił?

    Jechał licznikowe 300 po drodze dwukierukowej o jednym pasie dla każdego
    kierunku. Na koniec traktor mu wyjechał w poprzek drogi i ledwo wyrobił
    się z hamowaniem.

  • 15. Data: 2011-06-18 16:55:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek P." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziewczyne ci jakis mortocyklista odbil :)
    > Z takim slownictwem sie nie dziwie.
    >
    > Skoro kibel reprezentujesz, marsz do niego.

    Ocipiałeś czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakieś
    wątpliwości czyje miejsce jest w kiblu?

  • 16. Data: 2011-06-18 17:08:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-18 15:53, Mirek P. pisze:

    > było by jednej kurwy mniej, i jeszcze kutas miał pretensje, huj wie o co

    No jak to o co?
    Że traktorzysta nie sprawdził 2km w jedną i w drugą stronę czy czasem
    ktoś nie nadciąga jadąc sobie spokojnie i bezpiecznie 300km/h.

    Dość powszechne podejście - skoro jemu się wydaje że potrafi przy takiej
    prędkości panować nad pojazdem to jedzie bezpiecznie, a niebezpieczni są
    tylko wszyscy inni wokoło.
    Powszechne nie tylko u motocyklistów.

  • 17. Data: 2011-06-18 17:20:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ocipiałeś czy jak, prawie 300 na TAKIEJ drodze i jeszcze masz jakieś
    > wątpliwości czyje miejsce jest w kiblu?

    Daj spokój, to motocyklista. Jeden z tych jeżdżących szybko _i_ bezpiecznie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 18. Data: 2011-06-18 17:27:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
    > sposob bezpiecznie.

    > No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku

    Gigantyczne.
    Nie zapominaj że przy wypadku motocyklista NIE jest jedynym
    poszkodowanym.
    Policz sobie to na spokojnie.
    Motocykl - 200 kg.
    Prędkość - 200 km/h.
    Energia kinetyczna - 4 MJ.
    Przy prędkości 300 km/h - 9 MJ.

    Samochód - masa 1400 kg.
    4 MJ to ma przy 75 km/h - takie zderzenie jeszcze się z trudem mieści w
    tym co przewidują producenci.
    9 MJ ma przy prędkości ponad 110 km/h.

    Dodatkowo - motocykl to jednak masa "zwarta", wali w punkt.

    Inaczej mówiąc - jak wjedziesz czołowo w samochód przy 200 km/h - ty
    raczej nie przeżyjesz, ale pasażerów samochodu mogą uratować poduchy,
    pasy etc. Owszem, ryzyko poważnych obrażeń jest duże, ale szanse są.

    Jak wjedziesz w niego przy 300 km/h - najprawdopodobniej z pasażerów
    samochodu zrobisz miazgę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2011-06-18 18:26:18
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pasy etc. Owszem, ryzyko poważnych obrażeń jest duże, ale szanse są.
    >
    > Jak wjedziesz w niego przy 300 km/h - najprawdopodobniej z pasażerów
    Swietnie policzone, widziales kiedys skutki uderzenia motocykla jadacego 100
    km/h w auto?
    A widziales przy 200??
    Czy bedziesz jechal 200 czy 300 w obu przypadkach bedziesz mial same trupy.
    A dla przypomnienia to "to" twiedzil, ze mozna sobie zapieprzac i 200 byleby
    robic to bezpiecznie.
    Niech wyjasni co przez to rozumie. :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 20. Data: 2011-06-18 18:28:08
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:itid7c$su2$1@inews.gazeta.pl...

    > Filmu, bo to chyba film, nie widziałem. Nie chce się otworzyć. Z dyskusji
    > wynika że ktoś jechał bardzo szybko. Czy on na specjalnie przygotowanym
    > torze
    > to robił?
    Nie, na zwyklej drodze z jednym pasem w kierunku. W trakcie zwalniania
    wyjedza mu traktor.
    Ciekawe jest czy dyskusja bylaby tak ciekawa gdyby to bylo nagranie z
    samochodu.

    --
    Bartek
    niebieska9'99