  • Data: 2011-06-20 12:57:17
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 12:36, "Przemys aw Czaja" <p...@p...fm> wrote:>
    > By mo e uznasz mnie za kapelusznika, ale na takich zwyk ych drogach
    > generalnie nie przekraczam 120 km/h, na niemieckich autostradach je li
    > nie al mi paliwa pozwalam sobie na 150-160 km/h i wyobra sobie te 160
    > wydaje mi si na autobanie DU O bezpieczniejsze ni 120 na
    > jednopasm wce. Jad c motocyklem 300 na godzin nigdzie nie jest
    > bezpiecznie, ale ryzyko por wnuj c autoban i zwyk drog na autobanie
    > wydaje mi si du o mniejsze. (To tylko moja teoria, nigdy nie jecha em
    > niczym 300km/h i pewnie nigdy nie pojad )
    W Polsce najszybciej jechalem 160 na autostradzie pod Poznaniem,
    najszybciej sporo ponad 200 na niemieckiej autostradzie.
    Nie pisze zeby sie chwalic, tylko po to zeby pokazac ze za bardzo sie
    nie roznimy. :)
    U nas nie da sie szybko jezdzic ani samochodem ani motocyklem. Dopoki
    ludzie nie naucza sie kultury na drodze to jazda bedzie przypominac
    wolna amerykanke. Spojrzyj na ta grupe to sie dzieje, :), wystarczy
    jeden post o _jednym_motocykliscie i zaraz dolacza sie chor
    potakiwaczy, ktorzy o jezdzie na dwoch kolach maja zadne pojecie.

    A na autostradzie akurat jazda z predkoscia wieksza o 50 w stosunku do
    innych jest rowniez mocno ryzykowna. Rzadko, ktory miszcz kierownicy
    spodziewa sie czegos co jezdzi szybciej od niego.