  • Data: 2011-06-19 13:35:59
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek Kacprzak wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Swietnie policzone, widziales kiedys skutki uderzenia motocykla
    > jadacego 100 km/h w auto?

    Skutki w postaci poszkodowanych - widziałem. W róznych wersjach, bok,
    czołowe, tył...

    Samochodów raczej mało, dawno jak jeszcze przez krótki czas na karetce
    jeździłem - ale i wtedy nie bardzo był czas żeby się przyglądać
    samochodowi.

    > A widziales przy 200??

    200 to raczej nie - jednak większość hamuje przed zderzeniem.
    Zresztą w przypadku zderzenia z motocyklem to każda sytuacja inna -
    jeden wjedzie czołowo, na wprost i moto zadziała jak przecinak, inny
    się złoży i moto walnie w dół zderzaka całą długością motocykla,
    wreszcie inny hamując poderwie tylne koło przed zderzeniem i moto
    przekoziołkuje nad samochodem...

    > Czy bedziesz jechal 200 czy 300 w obu przypadkach bedziesz mial same
    > trupy. A dla przypomnienia to "to" twiedzil, ze mozna sobie
    > zapieprzac i 200 byleby robic to bezpiecznie. Niech wyjasni co przez
    > to rozumie. :)

    Ja to rozumiem tak - jak na torze, gdzie nikogo nie ma i nikogo oprócz
    siebie samego się nie trafi, to można i bezpiecznie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai