  • 1. Data: 2010-07-18 15:33:37
    Temat: darmowe startery Ery
    Od: z...@o...pl

    wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery
    ponoć zamawia się toto na stronie era.pl: I NIE MA!

    źle szukam czy oferta już nieaktualna?

  • 2. Data: 2010-07-18 16:15:08
    Temat: Re: darmowe startery Ery
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z...@o...pl wrote:
    > wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery
    > ponoć zamawia się toto na stronie era.pl: I NIE MA!

    A to nie jest oferta Heyah przypadkiem, a nie TakTaka?

    > źle szukam czy oferta już nieaktualna?

    Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...

    Jakub

  • 3. Data: 2010-07-18 16:16:48
    Od: z...@o...pl

    >        A to nie jest oferta Heyah przypadkiem, a nie TakTaka?

    >        Widzę, że dostać wciąż można w sieci tu i tam...

    mozna prosic link?

  • 4. Data: 2010-07-18 16:19:05
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z...@o...pl wrote:
    > mozna prosic link?

    http://www.google.pl/search?q=heyah+DUO+starter

    Jakub

  • 5. Data: 2010-07-18 20:03:18
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > http://www.google.pl/search?q=heyah+DUO+starter

    i gdzie tu widzisz 'dostac' ?
    placic 9 zl + wysylka to nie jest dostac

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 6. Data: 2010-07-18 20:20:19
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 18 Jul 2010 17:33:37 +0200,
    z...@o...pl wrote:
    > wyszukałem w sieci reklamę darmowego DUO startera Ery

    Odpowiedz "nie na temat": Orange rozdaje startery tutaj:
    www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_starter?stam
    p=1272430133056&art
    icleId=3650870

    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 7. Data: 2010-07-19 07:58:38
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:almarsoft.9158700748348976430@news.onet.pl...

    > Odpowiedz "nie na temat": Orange rozdaje startery tutaj:
    > www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_starter?stam
    p=1272430133056&art
    > icleId=3650870

    o tym wszyscy wiedza.

  • 8. Data: 2010-07-19 08:14:36
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > i gdzie tu widzisz 'dostac' ?
    > placic 9 zl + wysylka to nie jest dostac

    Dostać dla mnie oznacza również "nabyć" czyli zakupić. I nie napisałem,
    że za darmo :) W razie wątpliwości zadzwoń do BOA Heyah i zapytaj :)

    Jakub

  • 9. Data: 2010-07-19 09:11:51
    Od: z...@o...pl

    > o tym wszyscy wiedza.

    tak, a ja pytalem czy jest nadal aktualna informacja:
    http://www.karciarz.pl/info/bezplatne-startery-tak-t
    ak

    wygląda na to że tamta promocja sie skończyła, a słowo "duo"
    zostało użyte do wypromowania innego odpłatnie sprzedawanego towaru

  • 10. Data: 2010-07-19 09:34:16
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z...@o...pl wrote:
    > wygląda na to że tamta promocja sie skończyła, a słowo "duo"
    > zostało użyte do wypromowania innego odpłatnie sprzedawanego towaru

    Póki co mało widziałem promocji ważnych 1,5 roku... A link został
    podkupiony albo wynajęty przez Orange :)

    Jakub