  • 1. Data: 2010-07-17 22:17:22
    Temat: doładowania premiowe startera internetowego Orange
    Od: z...@o...pl

    chcę maksymalnie wykorzystać premie przyznawane
    przez Orange dla darmowych starterów z internetu

    pierwszych 12 doładowań jest premiowane 10zł

    oprócz tego, jeśli włączę "masz za staż" mam
    w pierwszym roku 10% więcej, gdy doładowuję
    częściej niż co 25 dni

    oprócz tego 5% do skarbonki, ale skarbonke
    moge włączyć dopiero 31 dnia a starter bez
    doładowania działa tylko 14 dni.

    gdyby udało się doładować 25zł w taki sposób
    aby zgodnie z regulaminem 2655105.pdf
    system nie uwzględnił tego doładowania przy
    naliczaniu premii 10zł, ale uwzględnił przy
    premii 10% masz za staż, byłoby super.

    2655105.pdf oznajmia:
    9. W przypadku doładowania konta kwotą mniejszą niż 25 zł
    bądź za pomocą Punktów Profit i każdego doładowania
    elektronicznego, za wyjątkiem doładowania z bankomatu
    i wydruku z terminala, konto Użytkownika zostanie
    doładowane, ale Bonus nie zostanie przyznany.

    czy tzn. że doładowanie 25zł z abonamentu
    nie będzie uwzględnione przy 10zł premii za doładowania
    przy pierwszych 12 doładowaniach startera z internetu?

  • 2. Data: 2010-07-17 22:22:12
    Temat: podstawowe pytanie
    Od: z...@o...pl

    podstawowe pytanie dotyczące starterów
    darmowych z internetu

    regulamin 2655105.pdf stwierdza:

[...]

    zamówię starter z internetu i doładuję go np. kwotą 5zł

    czy to oznacza że zmarnowałem jedno z premiowych doładowań
    i mam dostępne tylko 11 doładowań z premią 10zł każde czy też
    tej 5-tki system nie uwzględnił i mam dostępne 12 premii 10zł każda?

  • 3. Data: 2010-07-18 08:30:21
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
    jest warta swieczki :)
    co chcesz, tansze polaczenia do wszystkich? to idz do playa, tansze
    polaczenia w orange? wykup pakiet 1000min za 10 zl i masz "darmowe
    gadanie" w orange, darmowe sms? idz do play fresh :)
    bez kombinowania...
    a jak chcesz tani internet to wez orange free na karte i miej neta za
    pol darmo bo doladowanie mozna potem sprzedac przez przelew sms.

  • 4. Data: 2010-07-18 08:30:57
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a, i nie pytam o to zlosiliwie tylko z czystej ciekawosci...

    dzieki

  • 5. Data: 2010-07-18 11:16:02
    Od: z...@o...pl

    > a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
    > jest warta swieczki :)

    właśnie jest warta świeczki.

    > a jak chcesz tani internet to wez orange free na karte i miej neta za
    > pol darmo bo doladowanie mozna potem sprzedac przez przelew sms.

    właśnie przy tym kombinuję.
    a skoro już mam coś robić, to chcę zrobić to dobrze.

    jeśli te premiowe złotówki można przeznaczyć na transfer danych
    to niech ich trochę urośnie. Każde 10zł premiowe to jest 10.000 KB
    albo 9,77 MB ściąganych danych.

  • 6. Data: 2010-07-18 11:19:50
    Temat: Re: podstawowe pytanie
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > i mam dostępne tylko 11 doładowań z premią 10zł każde czy też
    > tej 5-tki system nie uwzględnił i mam dostępne 12 premii 10zł każda?

    czy ktoś już to testował?

  • 7. Data: 2010-07-18 12:48:30
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 18, 12:17 am, z...@o...pl
    wrote:
    > chcę maksymalnie wykorzystać premie przyznawane
    > przez Orange dla darmowych starterów z internetu

    A nie lepiej wykorzystać "Minuty za minuty" http://tinyurl.com/34adkjt
    w Nowym Orange GO?

    Doładowujesz sobie za 100zł i za każde wygadane 2 minuty dostajesz 9
    minut DO WSZYSTKICH (oczywiście za wyjątkiem NIESTETY PLAY)

    Tylko jest dla mnie niejasne przez jak długo? W Regulaminie nic nie ma
    więc chyba jak RAZ włączysz tę promocję to już korzystasz z niej przez
    tak długo jak możesz wykonywać połączenia? (Więc jeśli za 100zł to
    przez 5 miesięcy)

    Więc tak... doładowujesz za 100zł dostajesz +10zł (za sam nominał),
    potem +10zł za promocję darmowego startera,
    i jeszcze coś z tą Skarbonką (nie przeananlizowałem tego - ILE???)

  • 8. Data: 2010-07-18 13:15:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    sunwick pisze:
    > a powiedz ile zyskasz dzieki takie zabawie, wydaje mi sie ze gra nie
    > jest warta swieczki :)
    w brew pozorom to mądre pytanie. Profil dzwonienia wskaże Ci słuszny
    kierunek, być moze nawet zmianę operatora. Kiedyś nabijanie konta
    prepaida promocjami było fajnym sportem, Teraz kupisz doładowanie
    przelewem sms niemal za pół darmo.

    ToMasz

  • 9. Data: 2010-07-18 13:45:43
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 18, 3:15 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Kiedyś nabijanie konta
    > prepaida promocjami było fajnym sportem, Teraz kupisz doładowanie
    > przelewem sms niemal za pół darmo.

    Od kogo?

  • 10. Data: 2010-07-18 18:42:17
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>