  • 1. Data: 2010-07-14 19:05:18
    Temat: [darmodzwon] koniec "darmo" gadania
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    Z przykrością informujemy, że zawieszamy świadczenie usługi połączeń
    bezpłatnych z powodu niezgodnych z prawem działań niektórych
    użytkowników darmodzwon.eu (alarm bombowy w województwie lubuskim 8
    lipca).

    Nadal świadczymy usługi darmodzwon bez reklam i darmodzwon bez granic.

    Ktoś wie o co chodzi z tym 8 lipca??

  • 2. Data: 2010-07-14 19:17:36
    Temat: Re: [darmodzwon] koniec "darmo" gadania
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-07-14 21:05, sunwick napisał/a:

    > Ktoś wie o co chodzi z tym 8 lipca??

    Nawet się nie wysiliłeś (skracać linka nie będę, nie chce mi się):
    https://encrypted.google.com/#source=ig&hl=pl&rlz=1G
    1GGLQ_PLPL266&=&q=8+lipca+alarm+bombowy&aq=f&aqi=&aq
    l=&oq=&gs_rfai=&fp=1

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-07-14 19:18:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    sunwick pisze:
> [...]
    > lipca).
    >
    > Nadal świadczymy usługi darmodzwon bez reklam i darmodzwon bez granic.

    Na tapczanie siedzi leń... Wklej tekst z nawiasu do googla i kliknij
    w pierwszy wynik.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-07-14 19:31:12
    Temat: Re: Re: [darmodzwon] koniec "darmo" gadania
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ok, ok - nawet nie pomyslalem zeby wygoglac, wiecej wysilku mnie
    kosztowalo napisanie nowego postu w tej sprawie :D

  • 5. Data: 2010-07-15 23:56:55
    Temat: Re: koniec "darmo" gadania
    Od: smierdzacylen <s...@g...com>

    Pewnie informacje przeczytales na stronie : www.facebook.com/telekomunikacja
    ? - tam jest albo byla informacja o tym ze przez ten serwis
    poinformowano o bombie. Przeczytaj sobie