  • 1. Data: 2010-07-14 16:26:48
    Temat: Telefon dla seniorki - 6131
    Od: August <4...@g...com>

    Witajcie,

    seniorka używała wcześniej podarowanego LG KP 235.

    Nauczyłem ją wysyłać SMSy, robić zdjęcia, dołączać do MMSów i je
    tworzyć.
    Potrzebujemy kontrastowych klawiszy (białe lub srebrne tło i czarne
    oznaczenia).
    Obudowa wewnątrz też nie może być cała czarna. Musi być klapka z
    przyzwyczajenia.

    Szukamy czegoś nowego, chetnie z nowymi funkcjami jak radio:

    Rozważaliśmy:
    LG GB220 - czytelny z wyglądu, lecz nie jestem przekonany czy nie
    powiela niepotrzebnie wieloetapowego schematu wysyłki MMSa jak KP
    Nokia 2720 Fold - mało czytelna klawiatura i wizualnie mały wyświetacz

    aż w którymś mniejszym sklepiku GSM chyba znaleźlismy to co potrzebne
    - Nokie 6131 (wer. biala/srebrna).
    Wszystko czytelne, wyświetlacz wydaje sie niezłej klasy, tak samo
    aparat, jest kilka bajerow, ktore pozwola sie rozwijac w użytkowaniu-
    np. dyktafon.

    Może jeszcze jakieś sugestie, coś nowego do ok. 300 zł?

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2010-07-14 16:30:31
    Temat: Re: Telefon dla seniorki - 6131
    Od: "Negro" <3...@w...pl>

    >Może jeszcze jakieś sugestie, coś nowego do ok. 300 zł?

    nokiqa 2700

    jk

  • 3. Data: 2010-07-14 21:35:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-07-2010 o 18:26:48 August <4...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Wszystko czytelne, wyświetlacz wydaje sie niezłej klasy, tak samo
    > aparat, jest kilka bajerow, ktore pozwola sie rozwijac w użytkowaniu-

    Kupiłem ten telefonik mamie jakieś 3 - 4 lata temu i potwierdzam co
    napisałeś. Ekran wyjątkowo jasny i kontrastowy i dosyć duży. Klawisze
    wygodne i duże. Jakość połączeń dobra. O dziwo bateria jakimś cudem trzyma
    ok 3 dni, fotki robi bardzo dobre (na użytek mmsów), interface szybki, no
    i design ma bardzo ładny (szlachetny). I właściwie z racji tego że już
    długo go ma to pomyślałem że na ubiegłą Gwiazdkę wymyślę jakiś upgrade :)
    ale nic nie znalazłem ciekawego, w sensie lepszego, więc odpuściłem bo
    efektu zadowolenia nie byłoby w ogóle. Ten telefon jest udany, do takich
    czynności jakie wykonuje moja mama :) Polecam.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."