  • 11. Data: 2010-06-08 21:38:13
    Temat: Re: da się sprawdzić kto dzwonił z zastrzeżonego ?
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 8 czerwca 2010 22:28, SDD pisze:
    > Użytkownik "Piotr M"<x...@x...xx> napisał w wiadomości
    >
    > Ta druga opcja

    Czyli jak z ramienia prokuratora jest potrzeba sprawdzić z jakiego
    numeru ktoś dzwoni, to idzie się jak po nitce do kłębka? :)

    Przykładowo. Prokurator pyta się Playa jaki to numer, Play pyta Orange,
    Orange pyta Polsat -> mBank -> wRodzinie -> (tu no jeszcze 10
    operatorów) i ten przedostatni pyta wreszcie tego pierwotnego "Jaki to
    numer?" :)

    A jak przekierowanie idzie np przez Bahamy to już większy problem... bo
    mogą wysłać naszego prokuratora na drzewo..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-06-08 21:47:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Czyli jak z ramienia prokuratora jest potrzeba sprawdzić z jakiego numeru
    > ktoś dzwoni, to idzie się jak po nitce do kłębka? :)

    Znaczy sory pokielbasilo mi sie.
    Oczywiscie, ze dopiero koncowy utajnia numer.
    Mialem na mysli, ze polaczenie idzie z numerem przez wszytskich operatorow i
    dopiero koncowy ukrya go przed swoim abonentem

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-06-08 21:50:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Znaczy sory pokielbasilo mi sie.
    > Oczywiscie, ze dopiero koncowy utajnia numer.
    > Mialem na mysli, ze polaczenie idzie z numerem przez wszytskich operatorow
    > i dopiero koncowy ukrya go przed swoim abonentem

    Jak sobie ukryte polaczenie przekierujesz do operatora, ktory z takich czy
    innych powodow nie ukrywa (bo ma buga, bo przekierujesz na numer z aktywnym
    CLIRO), to sie dowiadujesz, kto do Ciebie dzwoni.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-06-09 06:57:50
    Temat: Re: da si?????????????????????????????????????????
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-06-08 21:00, Motylek pisze:
    > UĹźytkownik piotrek napisaĹ?:

    > BTW, nei orientuje sie ktos, czy jest cos takiego w oranĹź? :)

    Ustaw przekierowanie na numer 22 805 9317 :)
    Wygląda na darmową zapowiedź.
    Opy mają obowiązek wprowadzić to co Plus lecz dostali pewnie zgode na
    opóźnienie. Play zapowiada tą usługę na II połowę br.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-06-09 07:39:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 19:20:32 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Da się, bez CBŚ:
    > "Halo, kto dzwoni?"

    Czas przeszły, czas teraźniejszy, czas przyszły. To tak na początek.
    Polecam się zapoznać :)

    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-06-09 14:38:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > inicjatorem). Ale chodziło mi o to, czy ten operator pierwotny
    > dodaje tylko informację o tajności, czy go faktycznie utaja i

    Formalnie powinien tylko flage ukrycia przekazac, a odbierajacy
    operator nie przekazac numeru koncowemu klientowi .. albo i
    przekazac, jesli uprawniony [policja, 112 itp].

    Ale w praktyce roznie moze byc.

    Do rozliczen tez nie musi znac numeru - jesli jest wydzielone lacze
    miedzyoperatorskie, to mozna tam po ilosci aktywnych minut
    wyceniac.

    J.

  • 17. Data: 2010-06-09 14:43:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Orange, Orange pyta Polsat -> mBank -> wRodzinie -> (tu no
    > jeszcze 10 operatorów) i ten przedostatni pyta wreszcie tego

    Czasem trzeba, ale raczej nie te firmy.
    Play powie co wie i ze przyszlo z TPSA, TPSA odesle do Netii, a
    Netia wskaze jakiegos VoIPa.
    A oni podadza IP z Dialogu :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-06-10 15:22:24
    Od: Zireek <n...@k...dz>

    "piotrek" <p...@g...net.pl.syf> wrote in

    > jedyny minus tego, ze podczas narady musze baterie z telefonu
    > wyciagac, bo i zasieg wszedzie :)

    mozesz ten fragment wytlumaczyc, jakos nie bardzo rozumiem o co Ci
    chodzi?

    --
    pozdrawiam Zireek