    From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: da się przyspieszyć przejście przez bios? :)
    Date: Tue, 11 Aug 2009 01:01:10 +0200

    ** Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> wrote:

    > No routerki też są różne, powstają już nawet linie green, które potrafią
    > sterować poziomem napięć na interfejsach sieciowych, dobierając je w
    > zależności od jakości połączenia.

    Napisz coś czego nie wiemy - mam biedostradę, a netia nie jest w stanie
    świadczyć usług. Z resztą jeżeli chodzi o efektywność energetyczną to nie
    byłoby tutaj żadnej różnicy.

    > Nwe płyty główne i procki w technologii 45 nano biorą dużo mniejszą moc. Do
    > tego dodał bym, że jak zasilacz to z aktywnym PFC.

    Super ale ja już mam taki (Athlon X2 45 właśnie) - co poza tym? Coś czego nie
    wiemy?

    >>> Np. modem kablowy + router + bramka voip

    > router i voip w jednym :)

    Wsio ryba czy w jednym czy w dwóch chodzi o to, że bramka VoIP z definicji
    raczej musi być czynna 24.

    > Najlepszy sposób to listwy zasilające z wyłącznikami i wyłączanie wszystkiego
    > (poza lodówką ozywiście) z trybu stand-by, na czas snu i przebywania poza
    > domem. W sumie około 14-16 godzin dziennie nie korzystamy z większości
    > urzadzeń.

    Najlepszy sposób na CO? A wyobrażasz sobie, że niektórzy mają ogrzewanie na
    prund i te 150zł rocznie to jakieś śmieszne kwoty? :)

    Nie no serio bez obrazy - rzucasz jakieś frazesy odnośnie oszczędzania energii
    - ja jestem ZA. Ale u wszystkich to działa tak, że ekologia to jest na ostatnim
    miejscu, na pierwszym wygoda, na drugim koszt.

    Wiec (mając powyższe na uwadze) co proponujesz? Bo łażenie od listwy do listwy
    - sorry to ja już zapłacę za ten prund aby tego nie robić.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )