eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    Date: Fri, 15 Nov 2013 22:02:11 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <l66248$njg$1@node1.news.atman.pl>
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
    <l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l654l3$o31$3@usenet.news.interia.pl>
    <l657qf$26h$1@node2.news.atman.pl> <l65932$9hc$9@node1.news.atman.pl>
    <l659cl$3jv$2@node2.news.atman.pl> <l65b5m$9hc$10@node1.news.atman.pl>
    <l65di6$87s$1@node2.news.atman.pl> <l65e28$9hc$11@node1.news.atman.pl>
    <l65mfa$i0d$1@node2.news.atman.pl> <l65nai$fa1$1@node2.news.atman.pl>
    <l65nmg$j55$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-31-1-149-6.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1384549321 24176 31.1.149.6 (15 Nov 2013 21:02:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Nov 2013 21:02:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <l65nmg$j55$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511012
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-15 19:04, AZ pisze:
    > On 2013-11-15, AZ <a...@g...com> wrote:
    >>> No, wtedy obowiązywała norma emisji spalin EURO3, dzisiaj obowiązuje
    >>> taka że nie ma możliwości jej osiągnąć w silniku diesla bez filtra
    >>> cząsteczek stałych. A więc w tym najnowszym rozporządzeniu ministra DPF
    >>> musi być wyraźnie określone.
    >>>
    >> No i co z tego?
    >>
    >> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2012000
    0996&min=1
    >>
    >> Masz aktualne i znajdz mi tu cos o DPF i zatrzymywaniu DR.
    >>
    > Zreszta:
    >
    > ###
    > 4. W przypadku gdy wynik badania technicznego, o którym mowa w art. 81 ust.
    > 3 ustawy, jest negatywny, uprawniony diagnosta, wystawiając zaświadczenie o
    > przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu z wynikiem negatywnym, po
    > stwierdzeniu, że usterki stwarzają bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa
    > ruchu drogowego lub środowiska lub cechy identyfikacyjne pojazdu są niezgodne
    > z danymi zawartymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie,
    > zwraca dowód rejestracyjny posiadaczowi pojazdu.
    > ###
    >

    Ojej, nie to chciałem powiedzieć. Sytuacja wyglada tak - na dany pojazd
    jest wystawiana homologacja ministra transportu. Dotyczy ona również
    norm emisji spalin. Diagnosty czy ministra nie interesuje ilość
    katalizatorów czy filtrów cząsteczek stałych w silniku diesla danego
    auta - ich interesuje tylko norma emisji spalin - gdy jej silnik w danym
    aucie nie spełnia to takie auto traci prawo do użytkowania. A oczywiste
    jest to że nie mając tego filtra, bądź gdy ów filtr jest uszkodzony to
    spaliny auta nie spełnią wymaganych norm. A więc sytuacja chyba jasna -
    diagnosta musi zatrzymać DR takiego auta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: