-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
Date: Fri, 15 Nov 2013 22:02:11 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <l66248$njg$1@node1.news.atman.pl>
References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
<l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l654l3$o31$3@usenet.news.interia.pl>
<l657qf$26h$1@node2.news.atman.pl> <l65932$9hc$9@node1.news.atman.pl>
<l659cl$3jv$2@node2.news.atman.pl> <l65b5m$9hc$10@node1.news.atman.pl>
<l65di6$87s$1@node2.news.atman.pl> <l65e28$9hc$11@node1.news.atman.pl>
<l65mfa$i0d$1@node2.news.atman.pl> <l65nai$fa1$1@node2.news.atman.pl>
<l65nmg$j55$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-31-1-149-6.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1384549321 24176 31.1.149.6 (15 Nov 2013 21:02:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Nov 2013 21:02:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
In-Reply-To: <l65nmg$j55$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511012
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-15 19:04, AZ pisze:
> On 2013-11-15, AZ <a...@g...com> wrote:
>>> No, wtedy obowiązywała norma emisji spalin EURO3, dzisiaj obowiązuje
>>> taka że nie ma możliwości jej osiągnąć w silniku diesla bez filtra
>>> cząsteczek stałych. A więc w tym najnowszym rozporządzeniu ministra DPF
>>> musi być wyraźnie określone.
>>>
>> No i co z tego?
>>
>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2012000
0996&min=1
>>
>> Masz aktualne i znajdz mi tu cos o DPF i zatrzymywaniu DR.
>>
> Zreszta:
>
> ###
> 4. W przypadku gdy wynik badania technicznego, o którym mowa w art. 81 ust.
> 3 ustawy, jest negatywny, uprawniony diagnosta, wystawiając zaświadczenie o
> przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu z wynikiem negatywnym, po
> stwierdzeniu, że usterki stwarzają bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa
> ruchu drogowego lub środowiska lub cechy identyfikacyjne pojazdu są niezgodne
> z danymi zawartymi w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie,
> zwraca dowód rejestracyjny posiadaczowi pojazdu.
> ###
>
Ojej, nie to chciałem powiedzieć. Sytuacja wyglada tak - na dany pojazd
jest wystawiana homologacja ministra transportu. Dotyczy ona również
norm emisji spalin. Diagnosty czy ministra nie interesuje ilość
katalizatorów czy filtrów cząsteczek stałych w silniku diesla danego
auta - ich interesuje tylko norma emisji spalin - gdy jej silnik w danym
aucie nie spełnia to takie auto traci prawo do użytkowania. A oczywiste
jest to że nie mając tego filtra, bądź gdy ów filtr jest uszkodzony to
spaliny auta nie spełnią wymaganych norm. A więc sytuacja chyba jasna -
diagnosta musi zatrzymać DR takiego auta.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.13 22:37 Dman666
- 16.11.13 07:41 Krzysztof Matyasik
- 16.11.13 10:10 Sebastian Biały
- 16.11.13 12:42 Tadzik
- 16.11.13 14:03 sqlwiel
- 16.11.13 14:45 nom
- 16.11.13 18:31 Sebastian Biały
- 16.11.13 19:21 AZ
- 16.11.13 19:35 Maciek
- 16.11.13 20:25 Megrims
- 16.11.13 23:44 jerzu
- 17.11.13 13:19 nom
- 17.11.13 13:21 nom
- 17.11.13 17:13 ZIWK
- 17.11.13 17:57 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=