  • Data: 2011-10-26 07:19:15
    Temat: Re: czytnik grup dyskusyjnych na androida jaki?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Oct 2011 19:49:59 +0200, AL napisał(a):

    > no przeciez nie musisz sie chwalic tym Desire ;)
    >

    > Uzywam dwoch:
    > - Groundhog Newsreader for Android - darmowy
    > - Android Usenet Reader - darmowy (jeden serwer)/platny wiele serwerow
    >
    > Oba dzialaja bardzo dobrze.
    > Czesto czytam i odpisuje na grupe wlasnie z telefonu (jako ALdroid)

    do puki sie nie pożegnałem z androidem testowałem oba - drugi to nawet
    kupiłem :)

    ten pierwszy jest do bani. Na początku wydawało mi sie iż działa ok ale
    gubi posty czy wątki.

    Android Usenet Reader daje zasadniczo rade ale wątki też zdarza mu sie
    gubić choć w znacznie miejszym stopniu niż Groundhog Newsreader . Poza tym
    np grup moderowanych nie czyta - sciaga nagłowki ale posty sa puste w
    środku...