  • 31. Data: 2016-08-31 18:02:42
    Temat: Re: kierowcy idioci zatrzymujący się.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.08.2016 o 14:36, nadir pisze:

    > Masti pytał o przepis, pewnie konkretny zapis w PoRD?
    > Ale pomijając już to, to czy prędkość utrudniająca porusznie się
    > pieszego jest w tym wypadku mniej istotna od ruchu innych kierowców?

    TAK.
    A jakbyś miał wątpliwości to KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

  • 32. Data: 2016-08-31 18:25:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-31 o 18:02, Cavallino pisze:

    > TAK.

    A poza twoim widzimisię z czego to wynika?

    > A jakbyś miał wątpliwości to KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

    Próbujesz coś udowodnić?

  • 33. Data: 2016-08-31 18:25:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

    > Masti pytał o przepis, pewnie konkretny zapis w PoRD?
    > ---
    > No i taki przepis jest

    Zabraniający przepuszczania pieszych, gdzie?

    > Mnie chodzi o to, że:
    > 1. jeśli kierowca nie musi zatrzymać się przed przejściem i ...
    > 2. nie można wyprzedzać przed przejściem ...
    > a zatrzymuje się, to takie zatrzymanie w oczywisty sposób utrudnia ruch
    > tym innym kierującym, którzy za nim jadą.

    Tylko, że można wskazać mnóstwo przykładów gdy zatrzymanie lub
    zmniejszenie prędkości utrudnia utrudnia ruch innym kierującym. Dlaczego
    tylko zatrzymanie przed przejściem dla pieszych budzi Twoje kontrowersje?
    ---
    Jakie kontrowersje ? Zrozumiałem, że ktoś uważa, że nie trzeba zatrzymać się
    więc jak się zatrzymuje a nie da się go ominąć to łapie się na przepis o
    nieutrudnianiu ruchu i tyle.

  • 34. Data: 2016-08-31 20:02:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    nadir wrote:

    > A poza twoim widzimisię z czego to wynika?

    > Próbujesz coś udowodnić?

    cavallino próbuje udowodnić jakim jest chojrakiem drogowym.
    Ale od paru lat go proszę by pokazał filmik jak jeździ i jakoś unika
    tematu :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2016-08-31 21:55:30
    Temat: Re: czytaj uważniej, aby zrozumieć.
    Od: "Paskonik" <l...@g...com>

    > skoro powołujesz się na przepisy to chyba masz jakieś wsparcie?

    Ślepy jesteś, czy głupi ?
    Nie powoływałem się na jakiekolwiek przepisy.

  • 36. Data: 2016-08-31 22:19:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.08.2016 o 18:25, nadir pisze:

    > A poza twoim widzimisię z czego to wynika?

    Z różnicy między tempem stania i poruszania się.

    > Próbujesz coś udowodnić?

    Wygnać z tej grupy osoby, których tu nigdy być nie powinno.
    To jest forum dla pasjonatów motoryzacji, a nie motoryzacyjnych melepet.
    A tylko melepeta może mieć wątpliwości czy prędkość pieszego jest ważna
    dla motoryzacji.....

  • 37. Data: 2016-09-01 00:10:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Wygnać z tej grupy osoby, których tu nigdy być nie powinno.
    > To jest forum dla pasjonatów motoryzacji, a nie motoryzacyjnych melepet.

    takich jak ty co są mocni w klawiaturze wyłącznie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-09-01 00:12:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Paskonik wrote:

    > Ślepy jesteś, czy głupi ?

    jak widać powyżej powoływałeś się na przepisy

    > Nie powoływałem się na jakiekolwiek przepisy.

    ale nie masz o nich pojęcia

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2016-09-01 09:44:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-31 o 22:19, Cavallino pisze:

    > Wygnać z tej grupy osoby,

    Dawaj, napieraj!

    > których tu nigdy być nie powinno.

    Bo mają inne zadnie niż twoje?

    > To jest forum dla pasjonatów motoryzacji, a nie motoryzacyjnych melepet.

    I niby co czyni ciebie tym pasjonatem?

    > A tylko melepeta może mieć wątpliwości czy prędkość pieszego jest ważna
    > dla motoryzacji.....

    Czyli, że przejścia dla pieszych hamują rozwój motoryzacji, tak? Ciekawa
    religia. Czy czerwone sygnalizatory i znaki STOP, też się pod to łapią?

  • 40. Data: 2016-09-01 14:20:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nadir,

    Thursday, September 1, 2016, 9:44:31 AM, you wrote:

    [...]

    > Bo mają inne zadnie niż twoje?

    Zadnie nogi? Ejże, to grupa o samochodach a nie furmankach! :P

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan