  • Data: 2010-10-25 13:59:00
    Temat: Re: czyszczenie szczernialych rur wydechu
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-24 16:10:45 +0200, "siny" <s...@t...pl> said:

    > dzieki za wskazowki
    > wlasnie mam horneta z 2002 roku
    > nie jestem pewien czy tam jest ta powloka galwaniczna, dlatego balem sie
    > uzyc papieru sciernego bo tez o tym sposobie myslalem
    >
    > sprubuje poszukac tego specyfiku...

    Z własnych doświadczeń popartych wieloma wieczorami spędzonymi nad
    doprowadzaniem kolektorów do ludzkiego wyglądu: zacznij od chemii. Ja
    używałem fosolu, ale on działa tak se, a dwa trzeba uważać ze
    stosowaniem, bo potrafi nadeżreć stal i chrom jeśli jest sotosowany
    dłużej (np. okład z nasączonej szmaty zostawiony na dzień-dwa). Dopiero
    to co nie zejdzie papierem. I nie ma się co chrzanić ręcznie, tylko
    poszukać krążków na wiertarkę (wcale nie tak łatwo upolować) o
    gramaturach 800, 1200, 2000. Na koniec na tą samą wiertarkę krążek
    filcowy, pasta polerska i będzie pikne lustro. Z chromowanymi
    kolektorami jest bardziej przerypane, bo tu tylko chemia.

    de Fresz