-
Data: 2024-11-05 17:55:43
Temat: Re: czyste powietrze
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tue, 5 Nov 2024 16:01:25 +0100, io
> W dniu 4.11.2024 o 22:00, Myjk pisze:
>> Mon, 4 Nov 2024 15:25:49 +0100, Cavallino
>>
> ...
>>>> Nie ma podstaw aby utrzymywać ją tak wysoką.
>>> Przecież dokładnie o tym mówię.
>>
>> Twierdzisz że powinny wrócić zasady netmeteringu.
>> Więc nie powinny. Tak samo jak kiedyś powinny się
>> skończyć darmowe parkowania i buspasy dla BEV,
>> albo powinna być wprowadzona winieta dla ładujących
>> się w domu (czyli m.in. dla mnie). [...]
>
> Rozumiem kierunek, ale akurat opłaty za parkowanie na parkingach czy
> drogach publicznych są bezzasadne, to nam się należy bez płacenia,
> płacimy za to w podatkach. Na to, by mieć gdzie parkować a nie gdzie
> płacić. Od lat te podatki płacimy, już powinno się poprawić :-)
Nawet jak miesjca parkingowe w centrum większych miast są płatne
to jest problem z zaparkowaniem. Ja do centrum Wawy jeżdżę bardzo
rzadko, głównie na wywiadówkę do szkoły córki, czasem do klienta
i zawsze pół godziny czatuję na jakieś miejsce parkingowe -- i to
wcale nie pod samą szkołą tylko szukam gdzieś dalej. Potem mam
nieodżałowaną przyjemność z przechadzki wzdłóż Al. Niepodległości
gdzie można powdychać świeRZego powietrza, z azotem! Aż tak
przyjemnie wtedy szczypie w oczy.
> I nie wiem dlaczego buspas miałby być dla autobusu
> a dla elektryka już nie.
Nie wiesz dlaczego powstał buspas?
> Jaki konkretnie sens tu realizujemy, który nie jest
> tylko dawaniem przywilejów jednym kosztem innych.
Nie wiem czemu trzeba tłumaczyć uprzywilejowanie autobusów w mieście. To ma
zachęcać do zostawienia smroda palącego 8L/100km wiozącego zazwyczaj jedną
osobę, na rzecz autobusu palącego 50L/100km ale wiozącego ~100 osób, czyli
0,5L/100km/os. Tak samo obecnie uprzywilejowanie BEV ma zachęcić do wymiany
smroda spalinowego na bezemisyjny (lokalnie oczywiście) pojazd. Ale nie
powinno to trwać w nieskończoność.
> Albo buspasy dla taksówek, co one pozytywnego wnoszą
> do transportu miejskiego?
> Że są organizowane przez miasto?! I co z tego?
To jest absurd którego od dawna nie rozumiem i niejednokrotnie,
także na tutaj grupie, poddawałem pod oczywistą wątpliwość.
Dla mnie to jest bzdura że TAXI mogą używać BP.
> Jeśli uważamy, że transport masowy daje jakiś aspekt
> pro-eko to dajemy elektrykom, małym samochodom, furmankom :-)
Ale do czasu, bo jak zostanie przekroczona masa krytyczna,
to elektryki pozatykają busy i siebie.
> ale nie taksówkom!
Sprawdzić czy nie elektryczne. ;P
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.24 17:58 Cavallino
- 05.11.24 18:01 Cavallino
- 05.11.24 18:27 Myjk
- 05.11.24 18:32 Myjk
- 05.11.24 18:34 Myjk
- 05.11.24 19:25 Shrek
- 05.11.24 19:28 Shrek
- 05.11.24 19:35 Shrek
- 05.11.24 20:10 Shrek
- 05.11.24 21:15 _Master_
- 05.11.24 21:28 Pixel(R)??
- 05.11.24 21:38 Myjk
- 05.11.24 22:35 io
- 05.11.24 22:53 Pixel(R)??
- 05.11.24 23:07 Pixel(R)??
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=