  • 11. Data: 2016-12-09 11:07:35
    Temat: Re: czym załatać dziurę w rurze wlewu paliwa?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ale ja nie chcę naprawić zbiornika - to załatać byłoby mi prościej.
    problem mam z dość cienką rurą karbowaną której mechanicznie nie mam jak
    złapać i dlatego kombinuję z zalaniem otworu

  • 12. Data: 2016-12-09 11:28:46
    Temat: czym załatać dziurę w rurze wlewu paliwa?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na 99,99% to polipropylen. Znaczy sie niczym sie nie da sie trwale zakleic. Zaden
    plastikowy metal w tubce ani klej do szyb tego nie skleja. Na tym czyms musi byc taka
    wytoczona pieczatka z numerem czesci, data produkcji, materialem itp. Jak beda litery
    PP, PE, PA to sobie daruj naprawianie.

  • 13. Data: 2016-12-09 13:12:06
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 09.12.2016 o 09:53, sirapacz pisze:

    > tyle, że ja nie chcę zasyfić wnętrza bardziej niż to potrzebne a wkręt
    > hmmmm... coś z dużym łbem i lekkie musiałoby być...
    >
    > muszę poszukać tego kleju do szyb

    klej do szyb samochodowych. jest elastyczny ale czy będzie się trzymał -
    nie wiem, bo nie wiem z czego jest ta rura

    ToMasz

  • 14. Data: 2016-12-09 16:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Na 99,99% to polipropylen.
    >Znaczy sie niczym sie nie da sie trwale zakleic.
    >Zaden plastikowy metal w tubce ani klej do szyb tego nie skleja.

    Ale moze skleic goracy klej z pistoletu, a jak nie, to poprawic
    lutownica, goracym powietrzem itp.

    >Na tym czyms musi byc taka wytoczona pieczatka z numerem czesci, data
    >produkcji, materialem itp.
    >Jak beda litery PP, PE, PA to sobie daruj naprawianie.

    PA to chyba nylon i podobne ?
    To zdaje sie juz bardziej klejalne.

    A i na PP oraz PE sa kleje, ale specjalne.

    P.S. Jestem pod wrazeniem woreczkow/kopert dla kurierow.
    Takie plastikowe, chyba wlasnie PE, a jak zakleja po zapakowaniu, to
    rozkleic nie idzie.
    Czym to kleja ?
    Mozna tez spotkac np w pakietach akumulatorow - akumulatory w
    plastikowej otoczce i przyklejone gabkowa tasma, a trzyma jak glupie

    J.

  • 15. Data: 2016-12-09 19:04:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przy polietylenie, polipropylenie czy troche mniej nylonie nie idzie o super
    specjalny klej a o przygotowanie powierzchni. Po super oczyszczeniu do pierwszego
    stopnia czystosci trzeba przedmiot potraktowac przez kilka godzin chromianka lub
    wyladowaniem koronowym albo plomieniem gazowym utleniajacym. Po czyms takim
    polietylen mozna skleic elastyczna kropelka, butaprenem, klejem z wody i maki.

  • 16. Data: 2016-12-09 22:12:41
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

    > klej do szyb samochodowych. jest elastyczny ale czy będzie się trzymał -
    > nie wiem, bo nie wiem z czego jest ta rura
    >
    > ToMasz

    właśnie dlatego ja bym posmarował i wkręcił krótką śrubę ewentualnie nita-
    jak w rurze będzie pół centymetra czy centymetr wystawać nic się nie stanie
    a trzymać się będzie

    --
    pozdr

    Tomasz