  • 11. Data: 2013-10-13 02:54:24
    Temat: Re: czym to zaciskać ??
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak w Waszej branży, ale w mojej, to po rozmowie telefonicznej
    > prawie zawsze cena około 30% niższa niż ta ze strony. Tyczy się to
    > właśnie takich drogich, niszowych przedmiotów. Nieraz chcą dokumenty firmy.

    Czyli zamiast tysiaka baksów, zapłacić 700 ?
    No super okazja, zwłaszcza za dynks do zaciskania gównianych złącz...
    No weź przestań... Ja to robię, zaciskam sobie czasem jednorazowo po
    kilkadziesiąt zł, przy czym kilka mi się psuje. Zajmuje mi to ze 2-3
    godzinki. I zapłaciłbym z 150, no może 250 zł żeby mieć komfort.
    Ale żeby zapłacić za to gówienko (bez urazy) 1000 czy nawet 700 baksów,
    to bym musiał albo upaść na łeb, albo produkować tych kabelków 10.000

    No to obejdzie się po prostu...

  • 12. Data: 2013-10-13 03:01:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Czyli zamiast tysiaka baksów, zapłacić 700 ?
    > No super okazja, zwłaszcza za dynks do zaciskania gównianych złącz...

    przy czym wyjaśniam, jeśli ktoś nie miał do czynienia z micro-match ;
    cały proces zaciskania sprowadza się do wywarcia nacisku dwiema
    równoległymi płaszczyznami. Tak, jak tu kolega zasugerował, np. w imadle.

    Podejrzewam, że w firmie zajmującej się obróbką metalu, gdzie zamawiam
    czasem różne tam, gdybym im zrobił projekt, to by mi wydłubali taką
    zaciskarkę, na 100% taniej niż te "sklepowe". Tylko, że nie mam czasu na
    robienie projektów narzędzi, na te kilkadziesiąt złącz co parę tygodni...

    Co za paranoik wymyślił te ceny - za cholerę nie ma pojęcia.