  • 1. Data: 2013-10-09 18:36:37
    Temat: czym to zaciskać ??
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Chodzi o złącza micro-match. np. takie :

    http://www.tme.eu/pl/details/8-0215083-4/zlacza-micr
    o-match-raster-127mm/te-connectivity/#

    Obecnie się męczę czymś takim:
    http://static4.tme.eu/katalog_pics/1/1/d/11d74c95906
    6a09b7047ee9d6912856b/ht-214.jpg

    Ale to jest niestety , przytykanie g... do twarogu.
    W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
    powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś
    sensowne ?

  • 2. Data: 2013-10-09 21:50:12
    Temat: Re: czym to zaciskać ??
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 09.10.2013 18:36, sundayman wrote:
> [...]
    > W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
    > powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś

    Cóż, może to niezbyt ładne rozwiązanie, ale mnie to najlepiej idzie
    małym imadłem ;)

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2013-10-10 01:29:09
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-10-09 21:50, Jakub Rakus pisze:

    o-match-raster-127mm/te-connectivity/#

    6a09b7047ee9d6912856b/ht-214.jpg

    > Cóż, może to niezbyt ładne rozwiązanie, ale mnie to najlepiej idzie
    > małym imadłem ;)

    Już się chciałem skompromitować podobnym tekstem, ale na szczęście ktoś
    mnie wyprzedził :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2013-10-10 04:01:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Już się chciałem skompromitować podobnym tekstem, ale na szczęście ktoś
    > mnie wyprzedził :)

    to już przerabiałem na samym początku. Ale niestety mega niewygodnie, i
    wolno w dodatku... To już ten mój dynks jest lepszy.
    Ale i tak na 60 złącz 4 uszkodzone... No i nie jest to tak jak bym sobie
    wyobrażał, że wkładam, klik i gotowe...

    No kuśwa nie wierzę, że nie ma do tego jakiegoś czegoś...

  • 5. Data: 2013-10-10 13:51:35
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
    > powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś

    Ehem, zdaje mi się, że lepiej będzie jak zostaniesz przy swojim urządzonku.
    Zobacz ceny:

    http://www.mercateo.com/kw/miniatursteckverbinder%28
    20%29micromatch%28a0%29%2820%29einl%28f6%29tsteckve/
    miniatursteckverbinder_micromatch_einloetsteckve.htm

  • 6. Data: 2013-10-10 13:55:40
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

> [...]
    > W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
    > powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś

    Nie, no dom wariatów. Te ceny zbijają z nóg:

    http://www.conrad.de/ce/de/product/749927/Profi-Werk
    zeug-Polzahl-734024-1-TE-Connectivity-1-St

  • 7. Data: 2013-10-10 13:59:20
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

> [...]
    > W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
    > powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś

    Looknij tego pdf-a
    http://www.google.de/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=4&sqi=2&ved=0CFYQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.b
    oersig.com%2Fen%2Fnews%2Fdownloads%2Fdownload%2Fdown
    load%2Fte-connectivity-broschuere-micro-match%2F&ei=
    NJZWUr6YK4qNtQa-q4DoBw&usg=AFQjCNFU_Hru4UaduFcgXN5-A
    jROqDcEbw&sig2=IN6ID6XFTvnPX8ISYPGGHw&bvm=bv.5389937
    2,d.Yms&cad=rjt

  • 8. Data: 2013-10-10 15:57:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No to kuśwa widzę,że nieprędko będę miał profesjonalne narzędzie...
    No porąbało ich z tymi cenami, czy jak ??

    Ja rozumiem, że ze 100-200 usd, ale tyle ??
    http://www.digikey.com/product-detail/en/734155-1/A9
    9899-ND/2041256

  • 9. Data: 2013-10-10 18:25:28
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 10.10.2013 15:57, sundayman wrote:
> [...]
    > No porąbało ich z tymi cenami, czy jak ??
    >
    > Ja rozumiem, że ze 100-200 usd, ale tyle ??

    Czyli jednak lepiej pozostać przy tym moim obrzydliwym imadle za 20zł ;)

    Jakub Rakus

  • 10. Data: 2013-10-10 20:09:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "sundayman"
    > Ja rozumiem, że ze 100-200 usd, ale tyle ??
    > http://www.digikey.com/product-detail/en/734155-1/A9
    9899-ND/2041256

    Nie wiem jak w Waszej branży, ale w mojej, to po rozmowie telefonicznej
    prawie zawsze cena około 30% niższa niż ta ze strony. Tyczy się to właśnie
    takich drogich, niszowych przedmiotów. Nieraz chcą dokumenty firmy.

    Robert