  • Data: 2011-11-24 22:20:44
    Temat: Re: czym sie kieruja tego typu idioci?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-24 20:47:01 +0000, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > Przede wszystkim - jeśli byś jechał tak, jak kierowaca wzmiankowanej, to
    > bys był pizda drogowa.

    Czyli masz wątpliwości co do jazdy toyoty?
    Rozumiem, że odstępujesz od sewj pierwszej wersji, że toyota jechała normalnie.
    ;-)

    > Jesli ja byym jechał, to bym włączył kierunkowskaz,
    > przyhamował puszczając gościa z rpawej i wjechał za niego dodając
    > jednocześnie gazu.

    A on zrobił inaczej.
    Cały czas uważam, że zagrożenie i to celowo stwarzał kierowca pojazdu z
    rejestratorem.
    I wiem też doskonale, że w takich sytuacjach (życie mnie nauczyło)
    trzeba było po prostu się zatrzymać.
    Tak byłoby w sumie lepiej. :)

    > A tutaj masz klasyczny przypadek, kiedy klient z tojki jedzie niewyraźnie -

    Tak, autor filmu zeznawał nawet na ten temat - tyle, że nie rozumie, że
    oni patrzyli na jakiegoś głąba, który wyczynia dziwne rzeczy i (tak mi
    się wydaje) zaczęli się lekko bać...

    > nei wiadomo co chce zrobić, nei sygnalizuje żadnego zamairu, więc wybacz,
    > ale ja nie widzę powodu, żeby się przejmować tym, że jade koło innego auta.

    Cały czas znikasz sposób jazdy pojazdu z kamerą.
    I dlatego nie wychodzi ci równanie.

    --
    Bydlę