  • 11. Data: 2014-04-03 20:56:18
    Temat: Re: czym doczyścić felgi aluminiowe?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 03 Apr 2014 08:19:15 +0200, olaboga napisał(a):

    > Najlepiej oba poniższe, z tym że TENZI rozcieńczony.
    > IronX żel, TENZI ALUX STRONG

    Te środki powinny załatwić problem, natomiast ceny są mało zachęcające
    jednak polecam.
    Możesz też spróbować w markecie kupić preparat do felg autolandu (śmierdzi
    ale jest skuteczny, oczywiście nie tak jak wyżej wymienione) i spróbować.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 12. Data: 2014-04-03 21:00:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    tego syfu jest dużo, a ja bym chciał jakoś zabezpieczyć felgi, może
    lakierem jakims, i nie lakierować brudu.

    myjka nie działa. ON też nie, gorąca para (strasznie nie wydajne mycie
    parą aluminium) też nie.

    > Pomógł preparat do czyszczenia piekarników z lidla za

    dzięki, spróbuje.
    ToMasz

  • 13. Data: 2014-04-04 00:14:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-03 14:43, Robert Polkowski pisze:

    > Nadkola?. Był gościu co rozebrał pół samochodu (jak do jakiegoś
    > lakierowania) żeby wymyć wszystkie części :)

    Jeśli Justyna to dla Ciebie "gościu", to OK, powiedzmy, że masz rację. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2014-04-04 08:29:54
    Od: olaboga <o...@c...pl>

    > Jeśli Justyna to dla Ciebie "gościu", to OK, powiedzmy, że masz rację. ;)

    Polecam miskę popcornu i obejrzenie relacji zdjęciową tej Pani z "mycia"
    jak dobrze pamiętam seata toledo.

  • 15. Data: 2014-04-05 23:51:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "olaboga" <o...@c...pl> wrote in message

    > Polecam miskę popcornu i obejrzenie relacji zdjęciową tej Pani
    > z "mycia" jak dobrze pamiętam seata toledo.

    Popcorn już mam, ale nie mogę znaleźć wątka na tamtym forum...
    Podasz linka? :-)

  • 16. Data: 2014-04-06 12:44:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    <http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-04-06 13:11:05
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2014-04-03 10:39, AZ pisze:

    > Po jaka cholere?

    Pomijając estetykę, bo jednak coś z tego syfu widać z zewnątrz, to warto
    umyć takie felgi, żeby zobaczyć ich rzeczywisty stan i dobrze wyważyć.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2014-04-06 13:22:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-03 07:44, ToMasz pisze:
    > witam
    > w spadku po dziadku dostałem felgi aluminiowe.
    Tu masz mocny eliksir do mycia:
    http://www.mjm.com.pl/d_0_1378.phtml
    Tylko wypróbuj wcześniej gdzieś na boku, czy nie porobi śladów na
    powierzchni.
    Jacek

  • 19. Data: 2014-04-06 13:28:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > <http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109>

    " Korekty 100 czy 90 % nie ma ze względu na brak
    miernika grubości lakieru a ryzykować szczególnie
    przy tym aucie nie będę." - czy ktoś wtajemniczony
    wie może o czym ta pani pisze? Jakiej korekty 100 czy 90%?

  • 20. Data: 2014-04-06 15:41:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > <http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=12109>

    Przeczytałem całość... Muszę przyznać że jestem pod wrażeniem!

    Dlaczego? Bo sam lubiłem swój samochód (toyota camry '95)
    i też włożyłem w niego dużo pracy, również estetycznej, włącznie
    z wyjęciem wszystkich foteli i zdjęciem fabrycznych wykładzin
    dywanowych spod nich do prania i płukania szlaufem, suszenia
    w lecie na słońcu i wiem że to jest podyktowane dużym sercem :-)
    Wymaga to ogromnego nakładu trudu i dyscypliny ale warto.
    Nagrodą jest choćby to, że przyjemnie się takim autem potem
    jeździ - 10 letnie auto zamiast kurzem i potem pachnie ładnie,
    często lepiej pachnie jak nowe auto z fabryki bo nie ma zapachu
    tych smarów czy odparowywujących nowych plastików.

    Podoba mi się dodawanie zabezpieczeń antykorozyjnych do
    profili zamkniętych, spryskiwanie podwozia gęstym woskiem...
    Wykracza to daleko poza szeroko pojętą kosmetykę - brawo!
    Aczkolwiek ta pani poszła lekko za daleko jeśli chodzi o to mycie,
    np. wnętrza zderzaków?? Naprawdę??
    Wymiana butelki bo zżółknięta? Nie szkoda kasy?

    Co do komentarza na temat "o, ten preparat lepiej myje gumowe
    uszczelki bo czarna woda z nich ścieka" to obawiam się, że ten
    preparat zniszczył wierzchnią warstwę ochronną tych elementów
    gumowych, i dlatego woda czarna się polała, ale może się mylę.

    Tak czy inaczej jak kiedyś to auto pojawi się na otomoto.pl to
    chętnie go kupiłbym, bo wiem że Justyna dobrze będzie dbać
    o niego, tak jak ja dbałem o swoją ulubioną, ciemnozieloną toyotę.