  • Data: 2013-11-14 16:10:38
    Temat: Re: czyja wina? :D
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jemu nie, ale wielu uważa "regułę prawej ręki" (brrr, czy już wspominałem
    > że na ten skrót mnie trzęsie?) za mantrę w każdym momencie.

    Ale chyba nie chcesz napisać, że ta Micra miała pierwszeństwo ?:)

    > Jak się jest biernym bezmyślnym ignorantem za kółkiem, to się nie
    > przypuszcza (OK, czasem się można zamyślić, ale nie na lewym pasie do
    > diaska). Większosć niestety najpierw trąbi, a potem reaguje. Efekt jest
    > jaki jest.

    Znowu wina jadącego lewym pasem ?
    Myślisz, że każdy ktory zmienia pas z prawego na środkowy, zaraz potem chce
    wskoczyc na lewy ?
    Gdyby w ten sposób każdy przypuszczał kto i co chce zrobić na jezdni to
    nigdzie byś nie dojechał bo stałbyś w jeszcze większych korkach.