  • Data: 2011-01-19 00:53:55
    Temat: Re: czy zgłaszać (AC)
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:110119.000312.pms.2155@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Mniej więcej nie.

    Nie? Bo?

    > Jakoś nie przeszkadza Ci ta sama logika napisać to co poniżej

    Bo to - gdybys czytał ze zrozumieniem to wiedziałbyś - jest odpowiedź na
    pytanie. Nie pitolenie.

    > O właśnie.

    Chcesz powiedzieć, że Ty cokolwiek doprezyzowałeś, czy tylko potwierdzasz
    moje zdanie?

    > Ja nie odpowiedziałem inicjatorowi wątku -- w przeciwieństwie do Ciebie --
    > "Nie,..."
    No właśnie. Brawo. Wiemy gdzie jesteśmy. To teraz wróć do początku wątku i
    napisz coś na temat.

    > Czytasz czasem to co sam piszesz, bo, że tego co inni piszą nie czytasz,
    > już wiadomo.

    Komu wiadomo? Znowu coś sobie uroiłeś, opatrzyłes nieistniejącymi
    założeniami i "wydedukowałes"?

    > Zgadnij kto to napisał:
    > "Nie, przynajmniej w Compensie i Hestii nie trzeba zgłaszać, żeby się
    > dowiedziec ile % składki tracisz. Wystarczy telefon."

    No i to jest własnie odpowiedź na pytanie - przykład. A własciwie dwa.
    Napisz prosze - tylko konkretnie, bez komunałów jak do tej pory - czy to
    nieprawda? A może to nie jest odpowiedź na pytanie autora wątku? A może stoi
    w sprzeczności z zapisami w OWU?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi