  • 21. Data: 2009-07-01 06:44:03
    Temat: Re: czy z taka kiera da sie smigac?
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Po Gliwicach też taki gościu jeździ od kilku lat.
    > Zawsze mię skręca od śmiechawki gdy widzę go jak sobie jedzie taki
    > rozwieszony niczym gacie :)
    > --
    > Jackare
    gdzie ty w gliwicach takiego typa widziałes???
    ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyłem:) nawet na chudowie co tydzien
    jestem i nie widziałem typa.
    pozdro

  • 22. Data: 2009-07-01 07:23:29
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    FanTomas napisał(a):
    >Jackare wrotki:
    >
    > gdzie ty w gliwicach takiego typa widziałes???
    > ja kurcze jakos go ani razu nie zobaczyłem:) nawet na chudowie co tydzien
    > jestem i nie widziałem typa.

    Co sie dziwujesz? Nie dalby rady dojechac pod zamek ;)

  • 23. Data: 2009-07-01 09:24:50
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Co sie dziwujesz? Nie dalby rady dojechac pod zamek ;)

    no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

  • 24. Data: 2009-07-01 09:47:26
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    FanTomas pisze:

    > no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

    Na kolano nie zejdziesz... :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 25. Data: 2009-07-01 09:58:29
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    FanTomas pisze:

    > no musze to wyprobowac:) ma ktos wypozyczyc taką kierownice do mojego gsx-r?

    No to byś się zdziwił,widziałem fotki olejaka "przerobionego" na
    choppera,miał małpi drążek i chyba oparcie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2009-07-01 10:04:20
    Od: "FanTomas" <f...@p...onet.pl>

    > Na kolano nie zejdziesz... :)

    o tym nie pomyslałem. to moze sobie takie 40cm grube slidery dam zeby
    asfaltu dotykac?