    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czy wierzycie takim licznikom energii?
    Date: Fri, 02 Jan 2015 22:40:47 +0100

    W dniu 2015-01-02 o 21:54, janusz_k pisze:

    > Kolejny nawiedzony który chce zwykłym multimetrem mierzyć moc.

    Mocy niewiedzy to rzeczywiście zwykłym multimetrem się nie zmierzy.

    Moc grzejnika czy żarówki (tej żarowej) można mierzyć woltomierzem +
    amperomierzem nie popełniając przy tym zauważalnego błędu przy powyższym
    zastosowaniu. Do pozostałych odbiorników tylko miernik mocy. Jest taki
    dobry zdaje się Voltcraft, wydaje się dość dokładny tylko chyba spore ma
    opóźnienie wskazań bieżącej mocy. Kiedyś widziałem w akcji, ale nie
    pamiętam modelu.
    Posiadam z wyglądu identyczny jak ten: http://tinyurl.com/lojss77
    no i niestety poniżej 20W pomiar jest na tyle niepewny, że po prostu
    bezużyteczny.

    --
    Michał