  • 1. Data: 2009-10-02 08:52:25
    Temat: czy w tym laptopie jest potrzebny Intel Application Accelerator ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    laptop compaq armada m700, procesor Mobile Intel Pentium IIIE,700 MHz. stary
    jest laptop.

    Z everesta otrzymuje info:
    Mostek północny (Northbridge) Intel 82443BX/ZX
    Mostek południowy (Southbridge) Intel 82371EB PIIX4E

    Z PC Wizard 2009 info:
    NorthBridge : Intel i440BX/ZX
    SouthBridge : i440BX/ZX

    Dezorientują mnie powyzsze dwie detekcje chipsetowe - ale pewnie jakoś mają
    sie do siebie...

    Mam prosbe - czy mozecie potwierdzic/zaprzeczyc i w ogole doradzic, co
    zrobic przy powyzszej wiedzy o chipsecie w tej oto ponizszej sprawie, ktora
    gdzies, kiedys wyczytalem o pecetach i laptopach:
    jesli ma sie Pentium III-IV na płytach z chipsetami Intela 810-845 (865-9xx
    sprawa nie dotyczy), to oprocz standardowego wgrywania ChipSoft Intela [nie
    wiem co to za cudo] - _przede_wszystkim_ nalezy wgrac Intel Application
    Accelerator, bowiem [cytat] "...bez tego nawet komputer z P4-3 GHz z 1GB
    ramu będzie się ślimaczyl.
    Jeżeli ktoś ma laptopa na tych chipsetach, to jest IAA 2.2.2 (wspiera
    mobilne mostki) ale (uwaga!!) w 2.3 zostało to usunięte..."

    Jest taka potrzeba faktycznie?
    dzieki za drogowskazy.

  • 2. Data: 2009-10-02 15:39:56
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > wiem co to za cudo] - _przede_wszystkim_ nalezy wgrac Intel Application
    > Accelerator, bowiem [cytat] "...bez tego nawet komputer z P4-3 GHz z 1GB
    > ramu będzie się ślimaczyl.

    zauważyłem, że ta aplikacja wyrządza więcej kłopotu niż daje. W praktyce
    system traci dużo na stabilności i prawie nic nie zyskuje na wydajności.

  • 3. Data: 2009-10-04 03:48:43
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Doxent in news:ha56se$dsr$1@inews.gazeta.pl
    > zauważyłem, że ta aplikacja wyrządza więcej kłopotu niż daje. W praktyce
    > system traci dużo na stabilności i prawie nic nie zyskuje na wydajności.

    posledziles troche sprawe w internecie? faktycznie problem "swiatowy", czy
    tylko Twoje
    spostrzeżenia?

  • 4. Data: 2009-10-05 20:09:19
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message news:ha4fa6$5se$1@inews.gazeta.pl...
    > NorthBridge : Intel i440BX/ZX
    > SouthBridge : i440BX/ZX

    Intel Application Accelerator is a performance software package for Intel 800 series
    desktop PCs.

    czyli zupelnie nie ta bajka

  • 5. Data: 2009-10-06 10:07:40
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tg in news:8c5f7$4aca52b3$59641b7f$951@news.upc.ie
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > Intel Application Accelerator is a performance software package for
    > Intel 800 series desktop PCs.
    > czyli zupelnie nie ta bajka

    ano prawda. dzieki.