  • Data: 2010-07-09 21:17:49
    Temat: Re: czy to radyjko ma prawo zadziałać? ;)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-08 12:53, Desoft pisze:

    > Nie. To było radyjko na 227kHz, AM, Warszawa I.
    > Pamiętam tylko że na UL1321.

    Właśnie skleciłem to radyjko na UL1321 wedle opisu z MT na płytce
    montażowej (efekt wieczornej nudy). Co mogę powiedzieć? Zaniemówiłem. ;)
    Na wkładce W-66 dźwięk jest czysty i głośny. Siedzę właśnie jakieś dwa
    metry od niego i wyraźnie słyszę słowa spikera.
    Efekty zauważalnie lepsze niż w przypadku późniejszej konstrukcji na
    UL1111 z tego samego czasopisma. Zwłaszcza, że tym razem zastosowałem
    krótszy pręt ferrytowy - tylko 4cm.

    Nie ma co - jutro wytrawię mu płytkę i poszukam jakiegoś pudełeczka. ;)