    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czy to ma sens: modowanie sterowników do karty graficznej
    Date: Mon, 14 Jun 2010 14:56:12 +0200

    Vituniu in news:4c161b59$0$17088$65785112@news.neostrada.pl
    > Najpewniej? Rozkrecajac sprzet i sprawdzajac naocznie co tam producent
    > raczyl przylutowac. ;)
    > Nastepna opcja - support producenta po numerze seryjnym laptopa albo
    > google po modelu.
    > Jesli to odpada, to pod Windows:
    > UDI - http://www.zhangduo.com/udi.html
    > GPUz - http://www.techpowerup.com/gpuz/
    > SIW - http://www.gtopala.com/
    > Wyniki skonsultowac z:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_AMD_graph
    ics_processing_units#R
> [...]
    > "Almost every version of Rage was used in mobile applications, but there
    > were also some special versions of these chips which were optimized for
    > this. They were ATI's first graphics solutions to carry the Mobility
    > moniker. Such chips included:
    > * RAGE Mobility C, EC, L, M2, (RAGE Pro-based) (Motion Compensation)
    > * RAGE Mobility P, M, M1 (RAGE 128-based) (Motion Compensation, IDCT)
    > * RAGE Mobility 128, M3, M4 (RAGE 128Pro-based) (Motion Compensation,
    > IDCT)
    > It appears that these cards have a compatibility issue with DirectX 9.0c

    jeszcze nie wykorzystalem - ale juz dziekuję.

    > A pamietaj sie pozniej pochwalic wynikami tego eksperymentu. :)

    jesli o mnie chodzi, to spokojnie, spokojnie :) Po prostu przypadkowo
    wdepnalem na te stronę o modowaniu i zaciekawilo mnie to. O tyle, że ten
    laptop stary, co to go mam od czasu do czasu pod ręką, ma też różne wersje
    sterownikow grafy, mlodsze, starsze, ale zdaje sie, że najnowszy ster. to
    jakis rok [w tej chwili nie mam plikow pod reką] 2002 chyba. Ale z pewnością
    co ktorys z tych sterownikow zainstalowany, to mniej lub wiecej opcji
    konfiguracyjnych dla karty. Wiec ciekawym, co wyplynie ze sterownikow do np.
    rage 128 z roku powiedzmy... 2004,2006 może. No, nowsze [jesli są] to
    zdecydowanie moga byc za nowoczesne. Tak to wygląda. A czy w ogole zadziała?
    A licho wie, w sumie, to dlatego pytalem tutaj :)