    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czy to ma sens: modowanie sterowników do karty graficznej
    Date: Mon, 14 Jun 2010 13:13:54 +0200

    qwerty in news:hv517p$sem$1@news.task.gda.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości grup
    > Co uzyskujesz poprzez przerabianie "desktopowych" sterowników, skoro
    > masz gotowe od mobilnych układów?

    może poczytaj uważniej moj post. Wyraźnie napisałem, że jest to sytuacja,
    gdy
    nie ma (już) nowszych sterownikow do mobilnych ukladow.A pytanie, czy
    modowane są lepsze, mogą byc lepsze, bywają lepsze - to jest pytanie
    wylacznie o sterowniki [w tym przypadku] z roku powiedzmy... 2004 choćby. Bo
    mniej wiecej takie byc może mogą zagrać, jak w typowej sytuacji, gdy zmienia
    sie sterowniki na nowsze. Moga poziomem "nowoczesnosci" odpowiadac
    "nowoczesnosci" karty. Przeciez nie chodzi o modowanie sterow z 2009 roku.
    Nie zmieniales nigdy sterownikow? No to tutaj jest taka prosta jak deska
    sytuacja. jest karta, stara, NIE ma dla niej sterownikow nowszych niz te,
    ktore ma, jest pytanie NIE o sens wgrywania nowszych, ale o sens wgrywania
    sterów modowanych, do kart desktopowych tez troche juz archaicznych.