  • Data: 2009-03-31 21:17:46
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce> szukaj wiadomości tego autora

    falco napisal(a):

    | Hej,
    | nie dalej jak w łykend wyjeżdżałem (Garbuskiem) z podporządkowanej w
    | K-J i... wpuścił mnie do ruchu Gość na motocyklu (uprzedzając pytanie
    | - nie znam marki, ale nie był to ścigacz...) ;) za chwilę ja
    | zjechałem na bok, by mógł mnie swobodnie ominąć...
    |
    | Machnęliśmy sobie i każdy z uśmiechem na gębie pomknął w swoją
    | stronę... ;) Howgh!

    Tak mi sie wlasnie przypomnialo, jak kiedys sie zatrzymalem przed przejsciem
    dla pieszych i skrzyzowaniem bez swiatel jednoczesnie, bo nieco dalej bylo
    wieksze skrzyzowanie, na ktorym bylo czerwone. Stanalem jakos blizej
    krawedzi jezdni i tuz obok mnie na zyletki przeleciala sobie kobitka jakims
    wypas-wozem... Tzn. chciala przeskoczyc, bo skonczylo sie to piskiem opon
    tuz po tym, jak zobaczyla ludzi na pasach. Chwala Bogu zdazyla wyhamowac, bo
    wypieprzyla by konkretnie. Mnie minela moze o 15 cm, co chyba bylo po prostu
    zrzadzeniem losu niz jej umiejetnosciami oceniania odleglosci.

    A nie mialem wlaczonego kierunkowskazu, ani nie stalem bezposrednio przy osi
    jezdni - widac po prostu zrobilem z prawej strony na tyle duzy odstep, zeby
    jakis idiota sie wpakowal...

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403