  • Data: 2009-03-31 21:38:20
    Temat: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rajdowiec w samochodzie koniecznie chce sie ze mna sprawdzic. korci
    > ale sie nie daje. jak tym debilom wytlumaczyc ze to nie zabawa?
    > zauwazyliscie takei zjawisko?

    Pisalem juz o tym 26 Mar 2007 11:20 w poscie "Szacunek dla DC ". Mnie sie
    nie chce odkrecac na maxa spod swiatel bo zaraz bede musial ostro heblowac.
    Spotykam sie i tak zaraz z takim rajdowcem pod nastepnymi swiatlami.
    Kiedys, jak jezdzilem skuterem to próby scigania byly nagminne a i tak
    wiekszosc tych "sportowych" lanosów zostawala w tyle. Teraz to przewaznie
    kierowcy Audików i BMW chca sie sciagac choc wczoraj mialem pacjenta w
    Leganzie:-)

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue
    http://strony.aster.pl/darkdaro/