  • 11. Data: 2010-11-05 09:06:08
    Temat: Re: czy straz miala racje?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > wlaczyc >> > awaryjne

    > Na autostradzie masz pobocze/pas serwisowy a nie trawnik.

    Na którym też PARKOWAĆ nie wolno - co nie przeszkadza go używać w
    awaryjnej sytuacji.

    Takoż trawnik - parkować nie wolno, w awaryjnej sytuacji - można użyć.
    IMHO przyczepili się że tego trójkąta nie było, bo byłby on w pewnym
    sensie potwierdzeniem że to awaria.

    Jak się samochód zepsuje na zwykłej drodze to się go spycha w
    najbliższe miejsce, trawnik, chodnik, a nie pcha kilkaset metrów w
    poszukiwaniu wolnego miejsca parkingowego (w Warszawie może się zrobić
    kilka kilometrów takiego szukania ;-)).

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-11-05 09:07:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Pod warunkiem, że w zębach przyniesie pieniądze na renowację tego
    > trawnika. A o 23 to ruchu nie blokował.

    Ta, jak służby przyjeżdżają studzienkę przetkać i rozkładają sprzęt na
    trawniku to też mają przynosić pieniądze na renowację trawnika?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-11-05 09:22:10
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iavnch$4e6$1@inews.gazeta.pl...
    > Godzina ok. 23. [...]
    > Moje pytanie: czy powinnam, parkujac awaryjnie na trawniku wlaczyc
    > awaryjne
    > i czekac na awaryjnych dobre pol godz lub wiecej, az ostygnie chlodnica?

    tak

  • 14. Data: 2010-11-05 09:32:18
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 08:56:36 Krzysiek Kielczewski

    > Żadne skurwysyństwo. Popsucie się rupiecia
    > to nie powód do niszczenia cudzej własności.

    Idąc twoim "zajebistym" tokiem rozumowania,
    jeżdżenie po każdej drodze jest niszczeniem
    cudzej własności.

    Pas zieleni należy drogi. Za używanie drogi
    płaci się, niemałe zresztą, podatki.
    Rupieć nie rupieć, podatki płaci.

    Z dwojga złego i bezpieczeniej dla _WSZYSTKICH_
    użytkowników tej drogi aby auto znalazło się
    na pasie zieleni, niż gdyby miało stać na
    pasie ruchu po ciemaku.

    Ziemię można wyrównać (o ile w ogóle wtoczenie auta
    spowodowało jej zniszczenie), trawę zasiać albo wręcz
    w takim wypadku po prostu wstanie/odrośnie sama.

    Koszty nieporównywalnie małe do ew. wypadku, bo jakiś
    kapelusz się zagapi, albo rajdowiec się przypałęta
    i komuś stanie się krzywda.

    Niech się te sk... ze SM zajmą czymś pożytecznym.
    Awaryjne i trójkąt były zbyteczne, bo auto nie
    znajdowało się na pasie drogowym.

    PS ja mam dwuletnie auto, czyli jakby wcale nie "trup".
    Gdybym jechał np. Passatem to już zaliczyłbym podobną
    przygodę. Ale ponieważ jeżdżę Mazdą6, której ubytek 4
    z 5L płynu chłodniczego nie szkodzi, to tylko mi
    ogrzewania w kabinie zabrakło. Jeszcze pojeździłem
    tak tydzień i wylądowałem w ASO gdzie usunięto usterkę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2010-11-05 09:34:37
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Żadne skurwysyństwo. Popsucie się rupiecia to nie powód do niszczenia
    > cudzej własności.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    8:56, lepiej uważaj bo zaraz skończy się przerwa i musisz maszerować do
    klasy.

    mario

  • 16. Data: 2010-11-05 09:35:41
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 09:22:10 PH

    > tak

    Po co? Czy to dyskoteka PANA DŻEKA?

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2010-11-05 09:41:03
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > 2010-11-05 09:22:10 PH

    > Po co? Czy to dyskoteka PANA DŻEKA?

    1. po to żeby tępaki z SM nie nękali właściciela o parkowanie na pasie
    zieleni

    2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu gdzie stać nie
    powinien i mało kto się go tam spodziewa a wokół niego może biegać
    zfrapowany właściciel dmuchając [na] chłodnicę.

  • 18. Data: 2010-11-05 09:46:10
    Od: Mario <c...@o...pl>

    o nie powód do niszczenia cudzej własności.

    > Idąc twoim "zajebistym" tokiem rozumowania,
    > jeżdżenie po każdej drodze jest niszczeniem
    > cudzej własności.

    Zostaw go, gadka z nim to jak kopanie się z koniem, szkoda klawiatury.
    Jak zrobi za kilka latek prawdo jazdy to zmieni punkt widzenia.

    pozdrawiam
    mario

  • 19. Data: 2010-11-05 09:47:07
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-11-05 09:41:03 PH

    > 1. po to żeby tępaki z SM nie nękali właściciela
    > o parkowanie na pasie zieleni

    Aha, to już wiem dlaczego jak ktoś nie ma gdzie normalnie
    zaparkować, to parkuje na pasie zieleni, albo wręcz na jezdni,
    załącza awaryjne i zadowolony. Wtedy się go SM nie czepnie.

    > 2. po to żeby jadący wiedzieli że stoi jakiś grat w miejscu
    > gdzie stać nie powinien i mało kto się go tam spodziewa

    Jak jadących obok to dotyczy? Nijak.
    W niczym to auto im nie przeszkadza.

    > a wokół niego może biegać zfrapowany
    > właściciel dmuchając [na] chłodnicę.

    Dopóki nie biega po jezdni może być zafrapowany ile chce.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2010-11-05 09:58:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-05, Massai <t...@w...pl> wrote:

    > Na którym też PARKOWAĆ nie wolno - co nie przeszkadza go używać w
    > awaryjnej sytuacji.

    Który (w przeciwieństwie do trawnika) się nie niszczy od jeżdżenia po
    nim samochodem.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski