  • Data: 2011-07-30 20:36:37
    Temat: Re: czy przyczepki maja numery seryjne?
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2011 20:34, JK pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś.
    > To niejaki RadekNet twierdzi, że [...] sa kraje, gdzie na przyczepe
    > montujesz tablice rejesracyjna samochodu i wio [...].
    > Gdybyś dalej nie łapał to RadekNet użył liczby mnogiej. Czyli sugerował,
    > że takie prawo obowiązuje w więcej niż jednym kraju. A ja podałem to w
    > wątpliwość, prosząc o podanie nazw (znowu liczba mnoga) tych krajów.
    > Ty się wciąłeś podając nazwę jednego kraju (liczba pojedyncza), co
    > dowodzi, że nie odróżniasz liczby mnogiej od pojedynczej.

    Jestes malkontent ;) Irlandia

    Za pare dni dowiem sie jak to jest w przypadku przyczep/naczep do
    ciezarowek, bo one tez maja tablice rejestracyjna z ciagnacego je
    samochodu, ale zakladam, ze jednak jakies badania techniczne przechodzic
    musza.

    A czemu warto o tym pisac? Bo moze nasi prawodawcy zechca wprowadzic
    wiecej zmian ku ulatwieniu zycia wzorujac sie na innych (patrz tablice
    rejestracyjne raz na cale zycia auta)?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk