  • Data: 2010-03-02 08:09:28
    Temat: Re: czy polskie hd jest rzeczywiscie hd ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    amstav pisze:
    > http://nt.interia.pl/audio-wideo/news/kablowki-lepsz
    e-niz-satelita,1445632

    > slyszalem, ze to co w Polsce platformy sprzedaja jako hd nie jest w istocie
    > pelnym hd ... chociaz obraz jest lepszy to do pelnego hd im brakuje
    > a znaczek hd to w znacznej mierze trick marketingowy ... czy to prawda ?

    czysta demagogia.
    jak ktoś ma g...ny tv i do tego ogląda go z odległości 1m
    to będzie rozczarowany.
    porównując nasze kanały hd z kanałami germańskimi - hmmm,
    Niemcy zawsze mieli lepszą jakość, ale bez przesady.
    czy to są nie pełne hd? może, nie zagłębiałem się w to.
    uważam, że nie jest źle.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion