-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news-2.dfn.de!news.dfn.de!feeder.erje.ne
t!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.1
97.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iumq5k$9u2$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iumqdn$coj$1@news.onet.pl>
<iumrgs$aln$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <4e0f5e92$1@news.home.net.pl>
<4e0f620c$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<iunp3f$p36$1@inews.gazeta.pl>
<4e104db7$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupjgc$k80$1@inews.gazeta.pl>
<4e105376$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupm6d$2d2$1@inews.gazeta.pl>
<4e105dbc$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupms9$556$1@inews.gazeta.pl>
<4e105f5e$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
<iupoi1$qe5$1@mx1.internetia.pl>
<4e10c284$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<iuqhsb$ajr$1@inews.gazeta.pl>
<4e10fe05$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
<iuriu7$vn$1@inews.gazeta.pl>
<4e11d3a5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<iusm3b$hfl$1@inews.gazeta.pl>
<4e1264b8$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
<iuu2n9$ml5$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Jul 2011 11:16:12 GMT
Lines: 38
Message-ID: <4e12f27c$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1309864572 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2436 80.52.166.102:52030
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2382108
[ ukryj nagłówki ]begin Shrek
> Zabrania się
> 1) wchodzenia _na_ jezdnię:
Oczywiście, że na jezdnię, bo tam są samochody.
> a) _bezpośrednio_ przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
> pieszych,
Bezpośrednio przed czyli tuż przed czyli w taki sposób, że pojazd musi
gwałtownie hamować czy omijać. Na jezdnię należy wchodzić w taki sposób,
by pojazdy mogły się normalnie zatrzymać, bez gwałtownego hamowania i
ustąpić pierwszeństwa.
>> Jak ktoś wbiegnie na jezdnię to może trafić i w trzeci z kolei nie
>> dając mu większych szans w pewnych sytuacjach.
>
> Ten trzeci z kolei nie ma prawa tam być, z prędkością wykluczającą
> zatrzymanie. Od czegoś te zakazy wyprzedzania i omijania są.
Chyba wyobraźnia Ci mocno szwankuje.
>>> Jakby jechał prawidłowo, to nie musiałby gwałtownie hamować.
>>> Prawidłowo jadąc zwolniłby do prędkościu umożliwiającej zatrzymanie
>>> bez gwałtownego hamowania.
>>
>> Stwierdzenie, że jak ktoś jedzie zgodnie z przepisami to nigdy nie
>> będzie musiał gwałtownie hamować jest nonsensem.
>
> Stwierdzenie, że zakaz omijania nie wyklucza konieczności gwałtownego
> hamowania w razie pojawienia się pieszego jest nonsensem.
Piłeś?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.11 17:11 Shrek
- 05.07.11 17:12 Shrek
- 05.07.11 17:26 Cavallino
- 05.07.11 17:48 Shrek
- 05.07.11 17:58 Cavallino
- 06.07.11 02:23 to
- 06.07.11 07:00 Shrek
- 10.07.11 11:47 to
- 10.09.11 13:10 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML