  • 41. Data: 2010-01-12 21:42:10
    Temat: Re: czy obraz z monitoringu jest naprawdę taki kiepski ? dlaczego ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 07:50:34 +0100, Shrek napisał(a):

    > Co z tego skoro by nie działała. Przepłaciłbyś i tą stówkę -taniej
    > powiesić ziemniaka, a efekt ten sam:P

    Nic by z tego nie było. Kamera z obiektywem, to koszt 150zł. Tyle.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 42. Data: 2010-01-12 22:13:48
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Nic by z tego nie było. Kamera z obiektywem, to koszt 150zł. Tyle.

    Jak pytasz o koszt biletu na IC z Krakowa do Warszawy, to oczekujesz, że
    w informacji podadzą ci cene biletu, czy cenę biletu z miejscówką? Jak
    odbierasz auto z salonu, to oczekujesz że będzie miało wlane płyne
    ekspoatacyjne?

    Shrek.

  • 43. Data: 2010-01-13 01:25:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 22:13:48 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jak pytasz o koszt biletu na IC z Krakowa do Warszawy, to oczekujesz, że
    > w informacji podadzą ci cene biletu, czy cenę biletu z miejscówką? Jak

    Cenę biletu. Jak chcę się dowiedzieć ile będzie mnie kosztował przejazd, to
    pytam ile będzie mnie kosztował przejazd.

    > odbierasz auto z salonu, to oczekujesz że będzie miało wlane płyne
    > ekspoatacyjne?

    Zależnie od tego, co zamawiałem. Jeśli samochód gotowy do jazdy, to tak.

  • 44. Data: 2010-01-13 07:39:35
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Cenę biletu. Jak chcę się dowiedzieć ile będzie mnie kosztował przejazd, to
    > pytam ile będzie mnie kosztował przejazd.

    Rozumiem. Zawsze twierdziłem, że jesteś trochę wyjątkowy.

    > Zależnie od tego, co zamawiałem. Jeśli samochód gotowy do jazdy, to tak.

    A "normalny samochód" jest gotowy do jazdy? Inaczej zapytam, co byś
    powiedział, jakbyś odebrał z salonu samochód bez płynu hamulcowego?
    Oczywiście poza "kurwa" przy pierwszym hamowaniu;)

    No to podobnie jest z kamerą. Ludzie oczekują że "zwykła kamera CCTV" to
    coś co działa. Czyli podłączasz napięcie i na wyjściu dostajesz sygnal
    wizyjny. Bez rzeczy o których wspomniałem tak nie będzie.

    Shrek.

  • 45. Data: 2010-01-13 08:39:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A "normalny samochód" jest gotowy do jazdy? Inaczej zapytam, co byś
    > powiedział, jakbyś odebrał z salonu samochód bez płynu hamulcowego?
    > Oczywiście poza "kurwa" przy pierwszym hamowaniu;)

    Znajomy odebrał hyundaia i30 bez płynu chłodzącego, przejechał do domu, pod
    bramą zapaliła mu się kontrolka silnika, zajrzał pod maskę i stwierdził, że
    płynu brak. Na szczęście miał 700 metrów, więc nic poważnego się nie stało
    (czy rzeczywiście?). Zadzwonił do ASO i kazali mu podjechać, obiecali, że mu
    naleją. Po 30 zł za litr. Olał ich i wlał kupiony w sklepie na rogu, a i ASO
    i ta marka straciła klienta. Nie wiem jak z pozostałymi płynami.
    Standardem natomiast jest wlewanie 1-2 litrów paliwa do baku przez ASO (a
    może przez producenta jeszcze w fabryce?). Ja rozumiem oszczędność, ale przy
    zakupie za 30-150 kawałków, powiedzmy ze średnią w okolicach 70, mogliby
    odżałować tę stówkę i wlać powiedzmy 20 litrów. Trzykrotnie odbierałem nowe
    auto i trzykrotnie dojeżdżałem na oparach do stacji benzynowej - po
    zatankowaniu do pełna okazywało sie zawsze, że w baku ni było więcej niż 2
    litry. Chyba, że jakieś przepisy zabraniają im handlu paliwem, ale to też
    byłoby dziwne (skoro mogą wlać te 2 litry).

    --
    Yogi(n)

  • 46. Data: 2010-01-14 01:23:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 07:39:35 +0100, Shrek napisał(a):

    > Rozumiem. Zawsze twierdziłem, że jesteś trochę wyjątkowy.

    Jeśli idziesz do sklepu i pytasz ile kosztuje chleb, to oczekujesz podania
    ceny chleba, czy też ceny chleba, pojemnika na tenże (bo się zeschnie),
    noża, deski do krojenia masła i dżemu?
    Bo wiesz, sam bochenek to się zeschnie i nie będziesz go mógł użyć jako
    kanapki z dżemem.

    > A "normalny samochód" jest gotowy do jazdy? Inaczej zapytam, co byś

    Zależnie od tego, według której normy.

    > powiedział, jakbyś odebrał z salonu samochód bez płynu hamulcowego?
    > Oczywiście poza "kurwa" przy pierwszym hamowaniu;)

    A kupowałem samochód gotowy do jazdy, czy też nie?

    > No to podobnie jest z kamerą. Ludzie oczekują że "zwykła kamera CCTV" to
    > coś co działa. Czyli podłączasz napięcie i na wyjściu dostajesz sygnal
    > wizyjny. Bez rzeczy o których wspomniałem tak nie będzie.

    Naprawdę? To jakim cudem moja kamerka w aucie działa, bez grzanej obudowy?

  • 47. Data: 2010-01-14 08:11:58
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Naprawdę? To jakim cudem moja kamerka w aucie działa, bez grzanej obudowy?

    Bo w aucie nie masz w czasie jej pracy minusowych temperatur, deszczu,
    śniegu, gradu i tym podobnych atrakcji? Przyjmij, że normalna kamera
    CCTV, a której była mowa w tym wątku, zawieszona nad skrzyżowaniem
    (również była o tym mowa) znajduje się w obudowie. Konkretnie w obudowie
    z grzałką. Jak nie wierzysz, to się przejdz i popatrz, czy gdzieś łysa
    bez obudowy wisi.

    Było pytanie o zwykła kamerę CCTV, a nie jakąś tam kamerkę w
    samochodzie. Równie dobrze mógłbyś pokazać webkamerkę w oknie i
    twierdzić, że działa bez niczego.

    Shrek.

  • 48. Data: 2010-01-14 09:48:51
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 14 sty 2010 o 08:11 GMT, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Było pytanie o zwykła kamerę CCTV, a nie jakąś tam kamerkę w
    > samochodzie. Równie dobrze mógłbyś pokazać webkamerkę w oknie i

    Kamera do stosowania na zewnatrz budynkow:
    (pierwszy lepszy przyklad)
    http://www.ctr.pl/produkty/kamery-zintegrowane/LC-50
    1P_C3138.htm

    W wiekszosci takie(podobne wizualnie) kamery sa na wszystkich monitoringach
    np. budynkow(zamkniete osiedla, banki, inne)
    i ile kosztuje? 209zl

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 49. Data: 2010-01-14 10:07:05
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Brzezi pisze:

> [...]
    >
    > W wiekszosci takie(podobne wizualnie) kamery sa na wszystkich monitoringach
    > np. budynkow(zamkniete osiedla, banki, inne)

    Słuchaj, zajmowałem się CCTV. Naprawdę takich kamer nie stosuje się w
    profesjonalnych instalacjach.

    Shrek.

  • 50. Data: 2010-01-16 21:01:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 08:11:58 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bo w aucie nie masz w czasie jej pracy minusowych temperatur, deszczu,

    Napisałeś: "Bez rzeczy o których wspomniałem tak nie będzie." Bedzie.