    Date: Thu, 13 Jan 2011 15:18:36 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy mozliwe dlawienie przez mniejsza siatke

    W dniu 2011-01-13 15:08, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Bylem u mechanika "kowal" naprawil mi 1 rzecz i przy okazji wymienilismy
    > siatke (1 tlumik za kolektorem) moja byla juz lekko dziurawa wiec
    > mechanik znalazl na oko z 20% mniejsza siatke ale na dlugosc ok wiec ja
    > wspawal ...
    >
    > teraz mam taki problem bo od momentu wyjechania z warsztatu auto robi
    > kangurki na 2 biegu ogolnie na 1 ... sie dlawi jechac jedzie ale sie
    > dlawi i tu pytanko czy ma wplyw wielkosc dziury w siatce ? bo
    > podejzewam, ze bede musial ja zmienic i chcialem sie tylko upewnic ...

    Jeżeli mówiąc "siatka" masz na myśli elastyczny łącznik wydechu, taki
    jak to http://i39.tinypic.com/30t00p0.jpg ,to nie powinno się nic
    takiego dziać jeżeli tylko średnia elementu jest odpowiednia.

    Nawet zmniejszenie przepustowości wydechu powoduje problemy przy
    wysokich obrotach, a nie przy niskich.

    Natomiast co do możliwego związku, to czy po montażu zostało wszystko
    podłączone jak należy (np. jakieś poodłączane na czas spawania sondy
    lambda)?
    Jeżeli spawanie było łukiem elektrycznym, to na czas spawania powinno
    być zamontowana ochrona przeciw uszkodzeniu urządzeń elektronicznych.