  • Data: 2016-08-09 19:58:44
    Temat: Re: czy mogę myć auto na własnym podwórku?
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-09 o 18:00, PiteR pisze:

    > Przy czym wyróżniamy "kanalizę" i "deszczówkę"
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "kanaliza deszczowa"
    >
    > hyhy ;)

    No proszę, czego to się człowiek od grupowych mądrali nauczy...
    Muszę napisać do twórców instrukcji do wykonywani map, żeby skasowali
    oznaczenia "kd" (kanalizacja deszczowa), "ks"(kanalizacja sanitarna) i
    "k" (kanalizacja ogólnospławna) bo na pms napisali że nie ma czegoś
    takiego jak "kd" i "k".
    Twórców przepisów o obowiązku budowania oddzielnej kanalizacji
    deszczowej w miejsce dawnej ogólnospławnej też trzeba będzie poinstruować.
    Ale roboty...!

    Sławek