    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 26 Apr 2014 01:09:05 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy leszek zwariuje?
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 25 kwietnia 2014 20:06:47 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Obecnie wystarcza mi to, co mam, ale rozgl�dam si� za telefonem.
    >
    > stawiam na Acera, ale i na amoledy, kt�re wg mnie opanuj� ekrany
    >

    > telefoniczne.
    >

    > Raczej chcďż˝ co najmniej tyle:
    >

    > LTE, GPS+GLONASS, 5" amoled�w, 2 GB RAMek, 4 rdzenie po 2 GHz,
    >
    > stosowna grafika, 32 GB ,,dysku'' , BT 4, slot na mikroSD...

    Acer cos takiego wypusci chyba za 3-4 lata, sadzac z jego dotychczasowych produkcji.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/acer/Acer.html

    Parametry to nie wszystko, tak przy okazji. Liczy sie optymalizacja, oraz zapewne
    nielaczenie w jednym modelu wszystkich najtanszych podzespolow. Zapewne tak dziala
    ZOPO, dajac na papierze swietne konfiguracje ale....

    http://android.com.pl/?p=25813

    W mojej ocenie, wiekszosc tanich smartfonow nie sprawdza sie przy innym wykorzystaniu
    niz telefon ( a i to nie zawsze).
    Im wiecej sie korzysta, tym smartfon z wyzszej polki jest w stanie zaspokoic
    oczekiwany komfort pracy.

    Slabe smartfony sprawdzaja sie jako telefon zapasowy i dla osob bardzo sporadycznie
    korzystajacych z aplikacji wymagajacych lacznosci z internetem.
    Pasjansa postawic, ebooka poczytac, mp3 posluchac. Im wiecej aplikacji sie uruchamia,
    tym bardziej ujawnia sie slabosc sprzetu.

    Po co ci slot na karty pamieci, skoro jest USB OTG, rowniez tak przy okazji ?