  • Data: 2014-04-25 14:31:17
    Temat: Re: czy leszek zwariuje?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" d...@g...co

    : Lepiej kupic kolejnego Monstera, Overmaksa lub Myphone.

    : Przy okazji. Ile lacznie, przez dwa lata wydales na telefony?

    Trudno zgadnąć -- Ace był obciążony abonamentem.
    Ponadto pytanie niezbyt dobre, bo jednak z Ace
    korzystałem przez niemal półtora roku.

    Overmax na swoją cenę nie jest zły.

    Problemy z ładowaniem zdarzają się najdroższym.
    Mam za sobą 3 ładowana do pełna pod rząd -- ostatnie
    na drucie z koncentryczna wtyczką, nie na USB; Overmax
    rozładował się do końca (w czasie zabaw z mapami, więc
    z włączonym ekranem, zatem być może dałoby się go jeszcze
    mocniej/głębiej rozładować) po czym odstawiłem go do
    ładowania ,,sieciowego''.

    Niechlujna obudowa na razie nie przeszkadza -- poza
    tym, że jest po prostu niechlujna.

    Ciemny ekran -- to spora wada, ale ja w IPS nie chcę już inwestować.

    Monster to zabójca. Przygotowany tak, aby niszczył uszy.
    Tu widać zgliszcza polskiego państwa. [i polskiego narodu,
    skoro telefon niszczący słuch ma takich zagorzałych obrońców
    życia -- zagorzałych od gorzałki chyba]

    Kolejnym problemem Monstera jest oszustwo z RAMką -- tej
    RAMki jest o około 200 MB za mało, co rzecz jasna przekłada
    się na tak zwany komfort (czy raczej -- dyskomfort) używania
    tego badziewia.

    Monsterowy odbiornik GPS potrafi zawiesić swą
    działalność -- potrzebny jest wówczas restart
    odbiornika GPS. Problem w tym, że może zawiesić
    w czasie zapisywania śladu, przerywając ten zapis
    bez ostrzeżenia.

    WiFi czasami nie można włączyć -- potrzebny jest wówczas
    restart telefonu.

    No i gabaryty oraz masa -- to woła o pomstę do nieba, ale to
    jest jawne od samego początku.

    Ace miał 190 MB ,,dysku'', ale miał tyle naprawdę. Tak samo
    z RAMką -- tej też mu nie brakowało. Miał bardzo dobry ekran
    w porównaniu do Overmaxa czy Monstera i nie rysował się, choć
    Samsung nie chwalił się żadną małpą. Overmax nie rysuje się na
    razie, natomiast Monster zaliczył dwie rysy.

    Nie można porównywać Ace -- telefonu sprzed kilku lat do
    dzisiejszych najlepszych, natomiast można zauważyć, że
    bohater tego wątku nie ma amoledów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'